Heeej dat ziet er bekend uit, ik dacht eerst even dat iemand met oude "stage bij London Ambulance" topic weer een schop had gegeven maar dit is warempel een nieuw topic.
Ik heb destijds in december 2005 een week in London mee gedraaid en daarna in maart nog 'n aantal dagen en dat was me zo goed bevallen dat ik toen besloten heb om zelf ook die kant op te gaan, maar dat was geloof ik al bekend hier...
Na mijn eeste stage heb ik hier toen ook 'n topic geopend, dat is
hier te vinden, en in dat topic valt er vooral op de 2e pagina veel te lezen over het werk en de verschillen met Nederland.
De link die ik in mijn openingspost daar noem is overigens niet meer up to date omdat ik die msn spaces niet meer gebruik, maar voor degene die de verhalen nog eens terug willen lezen, hier zijn ze te vinden op m'n weblog :
Mijn stage in LondonInformatie over de Engelse ambulancezorgSollicitatie en nog 'n paar mee diensten meegedraaidOp 't moment werk ik hoofdzakelijk vanaf de standplaats in mijn eigen woonplaats Southend, maar wij worden regelmatig London ingestuurd, meestal voor 'n (spoed)overbrenging naar 'n groot London's ziekenhuis, maar soms ook voor ondersteuning bij drukte en als wij ons dan daarna vrij melden in London is de kans heel groot dat we de rest van de dienst in London zelf ingezet blijven worden.
Toevallig gister nog 'n aantal ritten gedaan in London centrum, dus goed opletten Rene, wie weet zie je mij ook nog eens langrijden van de week
En voor de fans van bovenstaande filmpjes,
hier is er nog eentje, maar dan vanuit 'n ambu ipv een rrv.
PS vanaf welke standplaats reed je eigenlijk mee Renee, Waterloo HQ toevallig ? En nog veel plezier gewenst daar!