112 Fotografen / wildgroei aan 'cowboys' ?

Auteur Topic: 112 Fotografen / wildgroei aan 'cowboys' ?  (gelezen 277556 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

dennis-trim

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #850 Gepost op: 24 oktober 2013, 09:35:22
Citaat van: HJ94 link=msg=1213104 date=1382596209
Goed dat jullie van jullie fouten leren. Hopelijk zien we jullie daar in de toekomst niet meer staan.

Ik neem aan dat dit niet een argument is om het wel te blijven doen?

nee gewoon om aan te geven dat we "meestal" weten wat we moeten doen. iedereen heeft wel eens een moment waarop hij dacht 'volgens mij deed ik net iets fout' wij dus ook. dit gebeurd in elke hobby en in elk  beroep. Ik zie (vooral na de discucssies hier) nu in dat we daadwerkelijk verkeerd bezig waren. Soms heb je simpelweg andere nodig om je ogen te openen ;) En om even terug te komen op Roel Smits, ik zal het er met 112tilburg is over hebben, vaak dring ik wel tot hem door en kan het op zijn minst proberen. Geeft hij hier geen gehoor aan dan kan ik me daar verder niet mee bemoeien, we zijn niet allemaal het zelfde, ik neem dit persoonlijk heel goed op en ik hoop dat 112tilburg dit ook wel zal doen!

Ik hou jullie daar wel van op de hoogte O0


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #851 Gepost op: 24 oktober 2013, 09:41:45
Wat andere spotters doen maakt niets uit. Denk vooral aan je eigen veiligheid en de mogelijke reactie van andere weggebruikers.


dennis-trim

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #852 Gepost op: 24 oktober 2013, 12:14:13
Citaat van: NikonDirk link=msg=1213112 date=1382600505
Wat andere spotters doen maakt niets uit. Denk vooral aan je eigen veiligheid en de mogelijke reactie van andere weggebruikers.

Exact wat ik bedoelde met mijn voorgaande bericht! Maar ik zeg er wel bij: als je ons op een fout betrapt, twijfel niet en meld het ons. De meerderheid zal er even wat moeite mee hebben, maar uiteindelijk snapt iedereen wel wat hij/zij uiteindelijk fout heeft gedaan!


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #853 Gepost op: 30 oktober 2013, 19:22:59
Citaat van: dennis-trim link=msg=1213150 date=1382609653
Exact wat ik bedoelde met mijn voorgaande bericht! Maar ik zeg er wel bij: als je ons op een fout betrapt, twijfel niet en meld het ons. De meerderheid zal er even wat moeite mee hebben, maar uiteindelijk snapt iedereen wel wat hij/zij uiteindelijk fout heeft gedaan!

Is "spotter" een ander woord voor "fotograaf zonder perskaart"? >:D In dat geval heb je niets bij een incident te zoeken.. Hulp verlenen of persfoto's maken. De rest mag van mij heel gauw achter het lint verdwijnen. En op een snelweg heb je al helemaal niets te zoeken.

We moeten ook straks overal rekening mee houden. Een pd, een uiterst lintje waar zelfs de pers niet achter mag, een lintje voor spotters en dan een lintje voor kijkvolk. :-X


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #854 Gepost op: 30 oktober 2013, 21:51:47
Citaat van: EvEs link=msg=1215650 date=1383157379
Is "spotter" een ander woord voor "fotograaf zonder perskaart"? >:D In dat geval heb je niets bij een incident te zoeken.. Hulp verlenen of persfoto's maken. De rest mag van mij heel gauw achter het lint verdwijnen. En op een snelweg heb je al helemaal niets te zoeken.

We moeten ook straks overal rekening mee houden. Een pd, een uiterst lintje waar zelfs de pers niet achter mag, een lintje voor spotters en dan een lintje voor kijkvolk. :-X
Volgens mij is een spotter gewoon een 'burger' met een camera, maar iemand die niet tot de 'pers' behoort. Een lintje voor spotters? Meestal staan ze ergens langs de route, niet bij een incident - voorzover ik dat op video's en op straat zie.


Rutger038

  • Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,426
Reactie #855 Gepost op: 30 oktober 2013, 23:55:25
Citaat van: EvEs link=msg=1215650 date=1383157379
Is "spotter" een ander woord voor "fotograaf zonder perskaart"? >:D In dat geval heb je niets bij een incident te zoeken.. Hulp verlenen of persfoto's maken. De rest mag van mij heel gauw achter het lint verdwijnen. En op een snelweg heb je al helemaal niets te zoeken.

We moeten ook straks overal rekening mee houden. Een pd, een uiterst lintje waar zelfs de pers niet achter mag, een lintje voor spotters en dan een lintje voor kijkvolk. :-X

Die procedures zijn er min of meer al.


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #856 Gepost op: 31 oktober 2013, 00:23:40
Citaat van: EvEs link=msg=1215650 date=1383157379
In dat geval heb je niets bij een incident te zoeken..

Wel op de stoep van het ziekenhuis?..


Rutger038

  • Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,426
Reactie #857 Gepost op: 31 oktober 2013, 00:24:41
Citaat van: -Joost- link=msg=1215758 date=1383175420
Wel op de stoep van het ziekenhuis?..

Een ziekenhuis is toch een PD? -lintjes-


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #858 Gepost op: 31 oktober 2013, 01:09:44
Citaat van: Rutger Pruis link=msg=1215759 date=1383175481
Een ziekenhuis is toch een PD? -lintjes-

Nee, een ziekenhuis is een plek waar mensen komen met een serieus medisch probleem, die niet zitten te wachten op snotneuzen met cameratjes.


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #859 Gepost op: 31 oktober 2013, 08:30:41
Ik reageerde misschien iets te snel. Is het doel van spotters dan het fotograveren en of filmen van hulpdiensten anders dan bij een incident? Dus de voertuigen rijdend vastleggen?

Dan nog. Ik zie wel eens "fotografen" op een vluchtheuvel of rotonde staan. De aandacht van het verkeer is dan op de spotter gericht. Als ik daar dan achteraan kom met toeters en bellen, duurt het weer langer voordat ik daar voorbij ben.