((1))Wat ik, naast dat telefoon gesprek met Peter_730 erg interessant vindt is dat 't feit dat je lange tijd om je website had staan dat mensen bij 'n reanimatie eerst jou moesten bellen, en daarna pas 112.
((2)) Je claimt dat iemand onder jou naam berichten op die fora had gepost maar je eigen website heeft nooit iemand anders opgezeten, pas nadat er hier berichten verschenen heb je 't schijnbaar aangepast....
((3a)) En ook over onderstaande bericht dat je ooit eens gepost heb heb ik zo m'n twijfels
Dit is overigens maar 'n gedeeltje van jou bericht, 't volledige staat hier
((3b)) Maar 't lijkt me erg sterk dat ehbo'er die in 'n ambulancepakje achter de meldingen aan scheurd en roept dat hij altijd 5 tot 10 minuten eerder was "niets dan positieve reactie's" krijgt...
((4)) En je bent ook 'n gediplomeerd LOTUS lezen we op je website, waarom staat dat diploma dan niet online....
((5)) Een forum dat iemand 'n paspoort laat opsturen om berichten te verwijderen en de belastingdienst die achter iemand aangaat n.a.v. van een paar vage berichten op het internet...
Ik vindt 't allemaal wat moeilijk te geloven hoor.
ANTWOORDEN OP DE CITATEN :
((1)) Deze text is inderdaat veranderd , natuurlijk moet je eerst 112 bellen en daarna pas de EHBO post, het is gewoon verkeer op de site gezet ( foutje van mezelf )
((2)) Je bedoeld de text bij punt 1 ? ja klopt , was een foutje dat mij toen pas verteld werd, ik heb het meteen veranderd omdat het inderdaat niet klopt , eerst 112 dan de EHBO bellen !
als ik dit eerder gezien had , had ik het allang veranderd !!!
((3a)) Dat bericht heb ik inderdaat een hele tijd geleden ( bijna 1 jaar !!! ) op het forum gezet, mischien dat iemand mij hiermee kon adviseren , maar inmiddels is dat allemaal opgelost , ( zie punt 3b )
((3b)) Momenteel heeft de EHBO post hele goede afspraken gemaakt met de hulpverlenings-organisaties, alles loop op rolletjes , en we zijn inderdaat vaak 5 tot 10 miuten eerder dan de ambulance, deze moet namelijk van Roosendaal of Breda komen , en heeft hier een aanrijtijd van 15 minuten !!!
Ik kan met mijn brommertje binnen 3 a 4 minuten terplaatse zijn in en om mijn dorp !
((4)) Mijn diploma lotus staat genoteerd op de achterkant van het EHBO diploma, voor de goede orde heb ik deze vanmorgen ook ingescand en erbij gezet op mijn site.
Wat betreft de belastingdienst heb ik nooit geen problemen gehad , mijn ex had de belastingdiens getipt omdat ze dacht dat ik betaald zou krijgen voor mijn inzet als EHBO-er, maar ik doe alles vrijwillig !!!
((5))
Ik heb het forum gevraagd mijn berichten te verweideren , omdat ze zekerheid wilde hebben dat ik werkelijk ik ben en niet de vriend van mijn ex heb ik toen een copy van mijn paspoort gemaild , hierna heb ik de volledige medewerking van hun gekregen bij het oplossen van deze vervelende actie van mijn ex en haar vriendin
wat betreft de uitdrukking AMBULANCEPAKJE wil ik nog even het volgende kwijt.
EEN AMBULANCEPAKJE BESTAAT NIET !!!
Het is gewoon een Blauw/Gele veiligheids overall en een veiligheids jas, en de logo's erop maken er een ambulance overall van .
Aangezien in er GEEN ambulance op heb staan maar EHBO is het GEEN ambulance pak !
Sterker nog !!!
De firma Van Gansewinkel uit Roosedaal ( een afvalverwerkingebedrijf ) geeft exact de zelfde klesing van de amulance , alleen staat er dan Van Gansewinkel op.
En zo zijn er meerdere bedrijven in nederland die de zelfde kleding hebben....
Dit geld ook voor het rood-gele pak van het MMT ( Lifeliner 1 - 4 )
Deze discussie heb ik ooit met een politie agent gehad , en bij navraag bleek inderdaat dat ik gelijk had.
De logo's op de overall maken het tot waar je voor staat !!!
Deze overalls zijn trouwens gewoon overal in de betere bedrijfskledingzaken te koop hoor ! uiteraard zonder logo's...
Voor verdere vragen mail me gerust !!!
info@ehbo-post-standdaarbuiten.nl
Groetjes
X