EHBO post Standdaarbuiten: gevaarlijk of niet?

Auteur Topic: EHBO post Standdaarbuiten: gevaarlijk of niet?  (gelezen 143407 keer)

0 gebruikers (en 27 gasten bekijken dit topic.

Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #340 Gepost op: 24 maart 2008, 12:24:24
Kijk eens op het uiterst internationaal ingestelde www.a-sar.nl en vraag jezelf dan af of er echt een internationale dierenreddingsbrigade genaamd A-SAR bestaat ;)
SAR staat voor search and rescue, dus er zullen vast vliegtuigen en helicopters met A (American? Asian? African? Artic? etc) SAR bestaan...
Arts  www.alphalog.nl


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #341 Gepost op: 26 maart 2008, 15:44:37
Toch ziet zijn site er niet eens zo heel slecht uit, zolang hij maar niet gaat pretenderen dierenytraumatoloog ofzo te zijn....
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....


peter_730

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #342 Gepost op: 14 september 2009, 19:09:10
Normaal gesproken hou ik er helemaal niet van om oude koeien uit de sloot te halen............

Maar ik zat tijdens een rustige dienst eens terug te kijken en ik heb de website van deze meneer weer eens bezocht.
Ik moet zeggen hij doet het niet slecht, maar ....... :-Xzucht :-X

kijk hier maar eens hoe professioneel hij is geworden met uithangbord en nieuwe auto ::):

http://www.ehbo-post-standdaarbuiten.nl/

( en naar beneden scrollen)


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #343 Gepost op: 14 september 2009, 19:47:02
ik ben benieuwd naar de striping


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #344 Gepost op: 14 september 2009, 20:23:22
Zucht
Arts  www.alphalog.nl


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #345 Gepost op: 14 september 2009, 20:59:13
En het gebeurt nog echt ook!!  ;D                  :-X

Wees blij, dat e.e.a. aan regels gebonden is, anders werd het een warboel van nepagenten op straat...wat volgt er dan? Mensen in geel-groene uniformen in gele busjes die meldingen afrijden? Maar dan met EHBO op de rug?



Kanarie

  • Gast
Reactie #346 Gepost op: 14 september 2009, 23:25:59
@ Delta en Dinges: Bedankt voor de woorden; ik heb ze er niet voor, maar dit komt aardig in de richting.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #347 Gepost op: 14 september 2009, 23:32:36
Normaal gesproken hou ik er helemaal niet van om oude koeien uit de sloot te halen............

Maar ik zat tijdens een rustige dienst eens terug te kijken en ik heb de website van deze meneer weer eens bezocht.
Ik moet zeggen hij doet het niet slecht, maar ....... :-Xzucht :-X

kijk hier maar eens hoe professioneel hij is geworden met uithangbord en nieuwe auto ::):

http://www.ehbo-post-standdaarbuiten.nl/

( en naar beneden scrollen)

http://www.ehbo-post-standdaarbuiten.nl/08082009%20(1).jpg

http://www.ehbo-post-standdaarbuiten.nl/08082009%20(3).jpg


keescar

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #348 Gepost op: 15 september 2009, 00:51:18
Ik vraag me af waar is het einde hiervan :-\
Oke de man is leuk bezig vind het zonde van de prive auto maar ach?
 :( Zou hij op de post ook verschillende behandel tafels hebben of is dat niet nodig?

Ik persoonlijk vind dit erg ver gaan ben ook zelf een hulpverlener die ehbo diensten draait maar deze gaan wel via de vereneging.

Moet je voor zoiets niet  speciaal verzekerd zijn???

Met vriendelijke groet Kees Doorn
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Gelukig lach ik iedere dag   Met vriendelijke groet  Kees


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #349 Gepost op: 18 september 2009, 10:38:33
Als meneer gealarmeerd gaat worden, dan levert meneer een dienst, Als meneer mensen op zijn post ontvangt om een eerste hulp behandeling te geven, dan levert meneer een dienst..

Op het leveren van diensten moet hij minimaal voldoen aan de eisen uit werkboek van koophandel, moet een bedrijfs aansprakelijkheid verzekering hebben,
Als meneer alleen als getrainde passant gaat werken, dan kan hem niets gemaakt worden..