hitte uitslag

Auteur Topic: hitte uitslag  (gelezen 7502 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #10 Gepost op: 10 augustus 2007, 21:58:35
Vermijd blootstelling aan zonlicht en vermijd zware lichamelijke inspanning tijdens warm, vochtig weer. Besteed aandacht aan de ventilatie en probeer de temperatuur binnenshuis zo laag mogelijk te houden. Handhaaf een aangename temperatuur en luchtvochtigheid (liefst met een airconditioner) om het zweten te verminderen en de verdamping vanuit het lichaam te bevorderen. Draag katoenen kleding die losjes en gemakkelijk zit. Draag geen strakke kleding en trek regelmatig andere kleding aan. Neem regelmatig een bad en houd de huid schoon en droog. Vermijd of verminder het eten van gekruide spijzen.

Misschien beetje over-done, maar heb je ook een bron van deze reactie of heb je hem zelf getypt...
*leegheid*


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #11 Gepost op: 10 augustus 2007, 22:06:03


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Reactie #12 Gepost op: 10 augustus 2007, 22:09:58
Grapjas, daar had ik zelf ook op kunnen komen, ik wilde alleen graag van hém een bron zien, dat is een soort ongeschreven (en op sommige fora geschreven) wet op internet dat je de bron vermeld van alles wat je plaatst wat niet van jezelf is :)
*leegheid*


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #13 Gepost op: 10 augustus 2007, 22:14:13
Dat weet ik, maar ik dacht juist dat je over dit onderwerp om verdere info verlegen zat. En dat eerste ben ik uiteraard helemaal met je eens...  ;)