VRAGEN:
- Wat vraag je de collega's van de PAM te doen,
Zolang de wedstrijd doorgaat wielrenners ruim van te voren waarschuwen, helpen met behandeling so, en verzorgen verbindingen met NCS.
- Met de nieuwe informatie die je van je SLO hebt gekregen, wat veranderd er nu aan je eerste hulp verlening.
ik was nog bezig met diagnose stellen dat heb ik nu gedaan,
mijn hulpverlening: ik was van plan een brede das te gebruiken maar daar ga ik nu van afzien omdat dit extra belastend voor de nek kan zijn. nu ligt mijn eerste prioriteit bij het fixeren van de nek, en so bij bewustzijn proberen te houden. misselijkheid, en hoofdpijn kan ik op dit moment niet zo heel veel mee, behalve de info dat het op hersenletsel duid,
maar nou een vraag zouden gapen, rillen, hoofdpijn en misselijkheid ook nog kunnen duiden op inwendige bloedingen tgv vallen?? of is dat uitgesloten??
- Wat voor verdere hulp laat je inschakelen?
in ieder geval ambulance, en vraag ik de wedstrijdleiding nogmaals de wedstrijd stil te leggen vanwege veiligheid, en de ambu moet bij het so komen. blijft men bij de keus om door te gaan zou ik al gaan nadenken over politie, en later de gemeente welke de vergunning heeft verstrekt.