Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1211997 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

RS6

• HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #1900 Gepost op: 15 december 2010, 21:54:47
Mooi filmpje van die RAF eenheid!
Die Mondeo heeft ook mooie blauwe flitsers in de achterlicht units zitten trouwens!

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #1901 Gepost op: 15 december 2010, 22:19:45
2010-12-15 Brandgerucht Dijkje 6 Barneveld.wmv

BInnenbrandje vanavond, midden in het centrum, waar het kerstevenement candle light bezig was. dit was dan ook de oorzaak van de brand.
Prettig kerstfeest
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

Stefan Verkerk

• Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #1902 Gepost op: 15 december 2010, 23:42:04
Tja, misschien een interessant filmpje om af te splitsen als er een discussie over ontstaat... Maar hoe kan dit zo gebeuren?!

Kort samengevat: brandweer rukt uit voor melding van een woningbrand, komt ter plaatse en blust de kleine brand. Vervolgens gaan ze het huis controleren, o.a. met warmtebeeldcamera. Ze kunnen vervolgens niks vinden en besluiten samen met de politie dat de brandweer mag inpakken. Even later is er opnieuw brand en brand het hele huis af.

Rarararara, hoe kan dat? Iemand?

http://www.wdr.de/mediathek/html/regional/rueckschau/2010/12/15/aktuelle_stunde.xml?noscript=true&offset=556&autoPlay=true&#flashPlayer
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #1903 Gepost op: 16 december 2010, 00:00:55
Heb hetzelfde meegemaakt. Brand in de woning, brandweer blust de brand en ruimt de boel op. Wij staan na te praten en de brandweer vertrekt. Een minuutje later zien we weer een rode gloed en vervolgens vlammen in de woning...... De brandweer kon dus weer terug komen. Gelukkig viel de schade mee.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

Aram Mukanay

• Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
Reactie #1904 Gepost op: 16 december 2010, 10:23:11
Fietser gewond na aanrijding met auto in Uithoorn

Misschien dat Aram dit kan beantwoorden:

ik ken Uithoorn totaal niet, maar als ik jouw filmpjes zie, dan zou ik de Zijdelweg mijden, gezien de hoeveelheid filmpjes met ongevallen op die weg. Is 'ie zo gevaarlijk of is het gewoon een hele lange straat waardoor er relatief meer gebeurt?

Het was trouwens gister weer raak op het zelfde kruispunt, zie mijn vorige post: Ongeval met twee auto's en een vrachtwagen...
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland

tower-ladder

• Senior gebruiker
Reactie #1905 Gepost op: 16 december 2010, 11:41:03
Citaat
Rarararara, hoe kan dat? Iemand?
speculatie maar : er wordt gesproken over een Schwellbrand= smeulende brand. Zou bijvoorbeeld in de electrische bekabeling door overbelasting kunnen zijn. En dan is het heel lastig om ergens de langzaam doorsmeulende kablel in de elektra leidingen op te sporen.( en welk type awrmtebeeldcamera is gebruikt? Ook in Nedreland is er heel veel kaf onder het koren in gebruik.
Ander mogelijkheid, holle ruimtes, brand onstaat onder in de woning. Via holle wanden en open verbindingen hopen de brandgassen zich op in een ruimte.(bijvoorbeeld op zolder) en juist bij smeul branden(onvolledige verbranding) kun je grote hoeveelheden brandgassen krijgen en afhankelijk van de brandende materialen brandgassen die al bij lage temperaturen van de brandhaard ontstaan. Brandgassen op zolder, verspreiden zich, komen in contact met een onstekings bron en....... secondaire backdraft.
En zo zijn er nog meer mogelijkheden, eerste brand te snel ontdekt, brandweer weg en de eigenaar doet het nog een keer maar nu beter :-X
Als de temperatuur van het water dat via het zolderraam naar binnen wordt gespoten gelijk is aan de temperatuur van het water dat via de voordeur naar

SiebJr

• Vrijwillige Brandweer - Hoofdbrandwacht
  • Forum gebruiker
Reactie #1906 Gepost op: 16 december 2010, 22:14:33
Mooie Duitse reportage over ethanol en gevaar hier van! Ook met realistische test en brandverloop van een doorgaanse nieuwe woning te zien!

Ik ben niet zo PC technisch kennelijk, aangezien ik geen directe link kan plaatsen.. Maar om het te zien ga naar:
http://www.rtl.de/cms/information/rtl_extra.html en dan op volgende artikel klikken:

Aram Mukanay

• Senior gebruiker
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland

Aram Mukanay

• Senior gebruiker

Aram Mukanay

• Senior gebruiker