Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's

Auteur Topic: Fotografen & Journalistiek gerelateerde video's  (gelezen 1205006 keer)

0 gebruikers (en 39 gasten bekijken dit topic.

Rutger038

  • Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,426
Reactie #4150 Gepost op: 25 oktober 2013, 20:34:21
Citaat van: kaasje link=msg=1213557 date=1382707578
EM4 melodeuntje eronder haha!

Ja klopt! Dat melodietje kun je gratis gebruiken voor dit soort video's en tegen betaling verwerken in zakelijke producten en/of games.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #4151 Gepost op: 25 oktober 2013, 20:38:31
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1213663 date=1382725587
Waarschijnlijk zouden we dit in Nederland gewoon hetzelfde aanpakken. Tenzij we het geld en de materialen van Nederland er bij halen. Ja, dan gaan we naar binnen of gebruiken we ademlucht op de ladder, maar in de tijd dat we die middelen in Nederland nog niet hadden deden we de zaken exact zo. Het is altijd erg makkelijk punten scoren door een armer land te nemen en hun inzet te bekritiseren, maar misschien is het dan handig je eerst te verdiepen in zaken als Opleidingsniveau, materialen en financiën. Als je dat namelijk meeneemt zul je zien dat de hele inzet zo gek nog niet is.
Ach....Als je nog even geduld hebt zul je zien dat we vanzelf zo'n werkwijze erop na gaan houden. Nouja, dan wel met ademlucht. e050


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #4152 Gepost op: 25 oktober 2013, 21:46:02
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1213663 date=1382725587
Het is altijd erg makkelijk punten scoren door een armer land te nemen en hun inzet te bekritiseren, maar misschien is het dan handig je eerst te verdiepen in zaken als Opleidingsniveau, materialen en financiën. Als je dat namelijk meeneemt zul je zien dat de hele inzet zo gek nog niet is.
Als je gewoon eens rustig mijn reactie zou lezen zou je zien dat ik nergens 'punten' probeer te scoren, laat staan dat ik mij eerst zou moet verdiepen in zaken zoals Opleidingsniveau, materialen en financiën. Ik stel gewoon een vraag, niets meer en niets minder. Iets milder reageren zou ook niet verkeerd zijn....


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #4154 Gepost op: 25 oktober 2013, 23:39:14
Citaat van: DvdW link=msg=1213703 date=1382730362
Als je gewoon eens rustig mijn reactie zou lezen zou je zien dat ik nergens 'punten' probeer te scoren, laat staan dat ik mij eerst zou moet verdiepen in zaken zoals Opleidingsniveau, materialen en financiën. Ik stel gewoon een vraag, niets meer en niets minder. Iets milder reageren zou ook niet verkeerd zijn....

Ik was later al bang dat 't verkeerd over zou komen. Zo was 't niet bedoeld namelijk!  :)

Echter je laatste emoticon ' ::) ' suggereert wel dat je doet overkomen dat je het allemaal beter weet.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #4155 Gepost op: 25 oktober 2013, 23:47:40
Brandweer opent deur voor de ambulancedienst

Dat ze daarvoor de brandweer laten komen... Hier doen wij dat (bonken, breekijzer of ruitje eruit) zelf.


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #4156 Gepost op: 26 oktober 2013, 09:16:07
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1213747 date=1382737154
Ik was later al bang dat 't verkeerd over zou komen. Zo was 't niet bedoeld namelijk!  :)

Echter je laatste emoticon ' ::) ' suggereert wel dat je doet overkomen dat je het allemaal beter weet.
Dan begrijpen wij elkaar net niet  ;) Ik bedoelde het nl. niet als een betweter (vandaar ook mijn opmerkingen over het feit dat ik niet thuis ben ik de rode tak) het  ::) was meer vragend bedoeld  O0


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4157 Gepost op: 26 oktober 2013, 19:41:13
Citaat van: Frank. link=msg=1213749 date=1382737660

Dat ze daarvoor de brandweer laten komen... Hier doen wij dat (bonken, breekijzer of ruitje eruit) zelf.

Ik heb me daar al vaker over verbaasd. Medische noodzaak, ter plekke komen (of tijdens het aanrijden al) de brandweer laten komen.
Die slaan het ruit er uit en dan gaan ze weer. Erg bijzonder.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #4158 Gepost op: 26 oktober 2013, 19:46:01
Bijzonder ongeval met beknelling waarbij een paard meer dan een uur vast zat met z'n poot onder de paardenkar:
Paard slechts lichtgewond na ongeval met beknelling Zelderseweg Zwartebroek 26 10 2013

Beginnende keukenbrand net op tijd ontdekt door passerende brandweerman. Woning vol rook.
Brandweerman ontdekt beginnende keukenbrand net op tijd Mettenbrincklaan Barneveld 26 10 2013
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #4159 Gepost op: 26 oktober 2013, 19:46:43
Citaat van: Jerommeke link=msg=1213983 date=1382809273
Ik heb me daar al vaker over verbaasd. Medische noodzaak, ter plekke komen (of tijdens het aanrijden al) de brandweer laten komen.
Die slaan het ruit er uit en dan gaan ze weer. Erg bijzonder.

Ik heb al eens een spoedkoffer door een ruit heen zien gaan, minstens net zo effectief... ;)