Beademen?

Auteur Topic: Beademen?  (gelezen 15205 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Sunflower

• Gast
Reactie #20 Gepost op: 15 maart 2008, 14:28:54
Ongeveer een week geleden ben ik geopereerd voor een neusreconstructie / rhinoplastiek.
In de recovery aangekomen wou ik mij blijkbaar om de één of andere reden omdraaien (van rug- in zijligging) en toen kwamen er twee verpleegsters naar mij toegehold die me vastnamen en op mijn rug hielden. Ze zeiden dat het gevaarlijk was om op mijn buik te gaan liggen. Toen ben ik maar braafjes blijven liggen.
Mijn vraag is: wat is daar gevaarlijk aan?

Ze gingen er toch niet vanuit dat ik met mijn pas gereconstrueerde neus en hoofd het comfortabel zou vinden om in mijn kussen te liggen hoop ik? :)

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #21 Gepost op: 16 maart 2008, 22:22:03
Ongeveer een week geleden ben ik geopereerd voor een neusreconstructie / rhinoplastiek.
In de recovery aangekomen wou ik mij blijkbaar om de één of andere reden omdraaien (van rug- in zijligging) en toen kwamen er twee verpleegsters naar mij toegehold die me vastnamen en op mijn rug hielden. Ze zeiden dat het gevaarlijk was om op mijn buik te gaan liggen. Toen ben ik maar braafjes blijven liggen.
Mijn vraag is: wat is daar gevaarlijk aan?

Ze gingen er toch niet vanuit dat ik met mijn pas gereconstrueerde neus en hoofd het comfortabel zou vinden om in mijn kussen te liggen hoop ik? :)

Ik denk van wel  ;)
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod