Ik krijg nu ook weer berichten door dat we morgen moeten staken en blablabla. Vandaag ging het in Vlissingen al nergens over... hoe zal dat morgen dan gaan. We werden nog 'gegijzeld' ook door de leraren...
Ik heb nog nooit zo veel politie in de stad gezien zeg. Maarja, wie is er dan ook zo dom om voor het politiebureau te gaan staken...
Maar ik was er niet bij, ik zat 'lekker' nog op school bellend en smsent alles te volgen haha.
Vrijdag komen scholen uit M'burg, Goes en Vlissingen bijeen op de Markt voor een vriendelijke actie. Tegen de politie en tegen de 1040 uur. Maar als die 1040 uur omlaag worden gehaald, zal er niet worden gestaakt door de scholen uit vlissingen en waarschijnlijk ook goes, maar daar weet ik het niet echt van, want dat is weer een beetje ver weg haha.
Ik vind het eigenlijk nu wel genoeg geweest, het is staken zodat we niet naar school hoeven en daar houdt het mee op. Nu doe ik er daarom ook niet aan mee. Wel vrijdag als die 1040 uur doorgaat, want dan spijbel ik ook niet van school. Door lesuitval ben ik dan al om 10.40 uur uit.
Maar een voorbeeld van geldtekort voor vervanging.