Waarom gaat iedereen nu het brave jongentje spelen? Verbeeld je eens in in de situatie van 15/16-jarigen... hartstikke begrijpelijk dat ze gaan protesteren als ze worden benadeeld. Ik heb ook nooit gezegd dat ik het gedrag wat ze vandaag hebben aanhielden niet afkeur. Zo bereik je natuurlijk nooit iets, hoewel... woensdag is er wel een spoeddebat en dat was immers het doel. Soms moet je dus blijkbaar gewoon even provoceren.
Er is niets voor hen te doen, ze zijn in de minderheid, hebben een minderwaardigheidscomplex doordat hun ouders hen anders opvoeden
Knap dat je met je wapenstok als volwassen vent op zo'n manier kindertjes afrost...........
Gelukkig was jij er wel bij, en heb jij ook kunnen zien hoe een mannetje of 100 na een x aantal vorderingen (ook via een dakmegafoon) zich nog niet uit de voeten maakte (beelden op rtl4), en zelfs richting de politie kwam .....
In mijn ogen ben je gewoon dom bezig als je klappen krijgt van de politie, heb nu zelf een aantal malen tegenover de politie gestaan (buiten mijn schuld om, noem bijvoorbeeld rellen bij ajax, opstootjes in een feesttent en een massale vechtpartij op een kermis) en ik heb altijd duidelijk kunnen horen dat er een aantal malen gevorderd werd om weg te gaan, omdat er anders geweld zou worden gebruikt .....
Op RTL4 was ook duidelijk te zien hoe een aantal meisjes ''het belachelijk vonden, omdat zij langs de politie liepen, die al hadden gezegd dat ze weg moesten gaan en
zomaar begonnen te slaan''
Maar ik vind het prachtig, als er niets gebeurt (zoals in Amsterdam) dan hoor je de gehele bevolking zeuren want er was geen politie (of ze deden niets) en als er wel iets gebeurt, dan is het ook niet goed .....