Presentatie nieuw logo en striping reddingsbrigade

Auteur Topic: Presentatie nieuw logo en striping reddingsbrigade  (gelezen 21193 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Rescue

• Senior gebruiker
Reactie #30 Gepost op: 29 november 2007, 01:05:06
Ook wij doen zaken met Faithful / Liemco, naast nog enkele andere kleding leveranciers.. en ik moet zeggen, dat ik eigenlijk geen echt grote problemen hebben..  Een keer een partij jassen met REDNED logo ontvangen, ipv blanco, echter dat was binnen paar dagen opgelost...

Rescue Ranger

• Senior gebruiker
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #31 Gepost op: 29 november 2007, 14:19:38
Naast de goedgekeurde HV striping kwam ik dit document tegen. Oke oke, tis een concept document van 15 november 2007, maar de zon komt langszaam op aan de horizon.

http://www.lfr.nl/contents/pages/89777/2007-11-19regelingminfwoptischeengeluidssignalen2008151107versie2.pdf

En dan de speciale aandacht naar Art. 1 lid K.

Ik hoorde uit "redelijk" betrouwbare bron Erny, dat de IJRB nog voor het eind van het jaar is omgestickerd. Maar wat doen de reddingsbrigades die geen "Friese vlag" striping hebben, zoals bijvoorbeeld Bloemendaal of Wijk aan Zee?

RR (je vindt de raarste dingen in je nachtdienst)
Elke hulpverlening start met communicatie.

Rob van Munster

• Senior gebruiker
Reactie #32 Gepost op: 29 november 2007, 14:44:48
Er is een branchrichtlijn optische en geluidssignalen reddingsbrigades. Deze gaat in op 1 januari 2008!!!!!!!!

Kijk op de redned website, onder nieuws en dan bij informatie uit de RVR.

Onderaan het artikel staat een aantal documenten, waaronder "onze" brancherichtlijn.

Ernst Brokmeier

• Senior gebruiker
Reactie #33 Gepost op: 29 november 2007, 17:50:58
Er is een branchrichtlijn optische en geluidssignalen reddingsbrigades. Deze gaat in op 1 januari 2008!!!!!!!!

Kijk op de redned website, onder nieuws en dan bij informatie uit de RVR.

Onderaan het artikel staat een aantal documenten, waaronder "onze" brancherichtlijn.
Rob, de ontwikkelingen gaan nu hard!..maar om je enthousiasme misschien iets te temperen. De Brancherichtlijn staat los van de wettelijke regeling zoals RR in het concept laat zien. Beide geven echter wel aan dat het de goede kant opgaat. Verwachting is dat de wetswijziging in de loop van 2008 door de tweede kamer heen gaat.
[img]/img]

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #34 Gepost op: 29 november 2007, 19:17:37
De definitieve selectie van de foto's staat nu op:

http://www.kovanleeuwen.nl/gallery2/f/20071124w

Er is een extra album bijgekomen met portretten:

SirMark

• HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
Reactie #35 Gepost op: 29 november 2007, 19:37:45
@ Medwerkers reddingsbrigade:

In ieder geval van harte gefeliciteerd met het nieuwe logo en de striping.
Het ziet er allemaal zeer professioneel en uniform uit!

Ik hoop dat jullie hier nog jaren plezier van mogen hebben, keep up the good work.

Mark

uitkijk

• Senior gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #36 Gepost op: 30 november 2007, 21:05:31
Nee dus. Faithful/Liemco heeft deels met het oude logo voorgedrukt liggen. O.a. winterjassen (net 20 besteld...) rode poloshirts en t-shirts liggen voorgedrukt met het oude redned logo. Nu scheelt het dat wij alleen op de winterjassen het Rednedlogo hebben/willen en op de net bestelde polosweaters en rode zwembadkleding ons eigen logo laten zetten.

Sterker nog: Vanmorgen heb ik ze nog gesproken en ze verteld dat er een nieuw logo is. Kortom ze wisten van niets...

LOL, ik had ze de dag ervoor al aan de lijn en oogste eveneens verwondering en heb ze maar doorverwezen naar de KNBRD homepage.
Overigens nooit problemen gehad t.a.v. leveringen. Er gaat best wel eens iets mis maar dat wordt dan keurig en vlot opgelost.

Kees  8)

LucDietz

• Forum gebruiker
Reactie #37 Gepost op: 12 december 2007, 11:30:36

Rescue Ranger

• Senior gebruiker
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
Reactie #38 Gepost op: 12 december 2007, 18:25:16
Nou Luc,

uitleveren die spullen. Ik mag aannemen dat de site www.reddingsbrigadestriping.nl eerdaags vastgelegd wordt, zodat de reddingsbrigade naast de ambulance, brandweer en politie zijn eigen striping verhaal kan plaatsen.

RR (de laatste dagen van de Friese vlag zijn getekend)
Elke hulpverlening start met communicatie.

LucDietz

• Forum gebruiker
Reactie #39 Gepost op: 13 december 2007, 14:01:06
www.reddingsbrigadestriping.nl is al even van ons.

Luc