Mag ik wat commentaar geven...
Dat mag!! Zie onderstaande link van pvfotografie.nl , da's volgens mij precies wat je bedoelt
Ik ben een beetje blijven hangen in de jaaroverzichten...
Deze is van Pim Velthuizen (www.pvfotografie.nl) en gaat over de Brandweer Apeldoorn eo.
Persoonlijk vindt ik deze heel fraai, mooie platen, goede muziek en een rustige weergave.
http://nl.youtube.com/watch?v=8gep_BnC9Uk&feature=PlayList&p=79EAEC20FDBC093D&index=0
Je was me trouwens net een slag voor, want het viel me vandaag op dat dit filmpje (nog steeds) niet in het rijtje met jaaroverzichten stond. Maar nu dus wel!!
Inderdaad hele mooie platen, goede muziek en prettig om naar te kijken. Heb inmiddels al een aantal overzichten gezien, maar dit blijft toch de mooiste. Luister maar eens goed naar de muziek en let op de foto's. Het 1e gedeelte rustige muziek en foto's met nagenoeg geen vlammen. Het 2e gedeelte wat ruigere muziek (runnin with the devil
) en veel vuur op de foto's. Echt goed over nagedacht dus. Alleen jammer dat dit overzicht op Youtube staat, want dat komt de kwaliteit zeker niet ten goede
Heb het filmpje al een paar keer in veel betere kwaliteit mogen zien.
Voordat trouwens de discussie over slachtoffers in beeld voor wat betreft dit filmpje weer losbarst, dat zijn foto's van oefeningen
En hier trouwens nog een (wegens familie omstandigheden van de webmaster
) snel in elkaar gezet, maar zeker ook een ander mooi jaar overzicht van Apeldoorn e.o. :
www.brandweer-online.nl