Brandweerkorps bijna slaags met karnakboys - Gieten 24-12-2007

Auteur Topic: Brandweerkorps bijna slaags met karnakboys - Gieten 24-12-2007  (gelezen 68145 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

mr karnak

• Gast
Reactie #160 Gepost op: 24 mei 2008, 23:41:28
Dag lezers van dit prachtige forum

Iedereen bang dat we gaan stoppen in drenthe.....maar nee we gaan uitbreiden en ook gewoon sport en lokaal nieuws brengen

Blij dat alle hulpverleners die we hebben gesproken hierover positief zijn
En actueel blijven we zeker vandaag toch weer bijna 23.500 kijkers

Dus als u tips of aanvullingen heeft voor onze snel groeiende website, reageer

met vriendelijke groet

team 112drenthe
Karnak Media

Crashtender

• Senior gebruiker
Reactie #161 Gepost op: 25 mei 2008, 09:02:53

Ik heb nog wel een tip. Als jullie toch zo snel groeien als jullie aangeven, investeer dan wat geld in een cursus Nederlandse taal of huur iemand in die de artikelen voor jullie corrigeert. Zolang er zoveel storende spelfouten in jullie berichten staan zal het nooit helemaal professioneel worden. Het blijft dan altijd iets kneuterigs houden. En dat staat dan los van alle heibel die jullie al veroorzaakt hebben.

Succes ermee!
Reageer in een crisissituatie met kalmte en bedenk in een kalme periode dat er altijd weer ergens een crisis in de maak is.

basseman

• Senior gebruiker
Reactie #162 Gepost op: 25 mei 2008, 09:24:01
Dag lezers van dit prachtige forum

Iedereen bang dat we gaan stoppen in drenthe.....maar nee we gaan uitbreiden en ook gewoon sport en lokaal nieuws brengen

Blij dat alle hulpverleners die we hebben gesproken hierover positief zijn
En actueel blijven we zeker vandaag toch weer bijna 23.500 kijkers

met vriendelijke groet

team 112drenthe
Karnak Media

Vind je het gek zoveel bezoekers ;D ;D ;D die willen weleens zien hoe gebrekkig de berichten in elkaar steken. Noem het negatieve reclame  ::)
'T is elke keer weer brandweer...

Gerard-p

• Gast
Reactie #163 Gepost op: 25 mei 2008, 15:35:24
Dat Henk hier ook al te vinden is, geweldig toch.

En ook hier barst het van de schrijffouten van hem, maar ja nooit verder gekomen als de kleuterschool, dat kun je hem niet kwalijk nemen.

En nog steeds volhouden in zijn eigen fouten dat toont moed, of is het gewoon zijn dommigheid, ik denk het laatste.
En Gieten draait niet op een rotonde, maar ja Henk heeft een hekel aan Gieten en denkt hem zo te kunnen pakken, gelukkig weet heel Nederland wat de waarheid is, en de waarheid is niet zo als Henk schrijft. :-[

Ik sluit mij verder bij de tip aan, betaal schoolgeld en ga weer naar school en leer eens een heel klein beetje fatsoenlijk Nederlands, het zal moeilijk worden maar twee fouten minder in een tekst valt nog niet op, dus doe je best

Groetjes
Geert

Marno

• Forum gebruiker
  • Co-assistent - SEH EMC RB-Callantsoog
Reactie #164 Gepost op: 26 mei 2008, 12:25:03
Dat Henk hier ook al te vinden is, geweldig toch.

En ook hier barst het van de schrijffouten van hem, maar ja nooit verder gekomen als de kleuterschool, dat kun je hem niet kwalijk nemen.
Nooit verder gekomen dan de kleuterschool.

even groot   als
twee maal zo groot    als
groter    dan
kleiner    dan
Aan mijn zonen, aan de zonen van mijn leermeester en aan de leerlingen die verklaard hebben zich aan de regelen van het beroep te zullen houden, aan h

Theo Daling

• Forum gebruiker
Reactie #165 Gepost op: 30 mei 2008, 11:05:33
Ik heb nog wel een tip. Als jullie toch zo snel groeien als jullie aangeven, investeer dan wat geld in een cursus Nederlandse taal of huur iemand in die de artikelen voor jullie corrigeert. Zolang er zoveel storende spelfouten in jullie berichten staan zal het nooit helemaal professioneel worden. Het blijft dan altijd iets kneuterigs houden. En dat staat dan los van alle heibel die jullie al veroorzaakt hebben.

Succes ermee!

Ze hebben je tip niet overgenomen. ;D..

Zie dit persartikel.

Bron: jullie raden het nooit. ;D

Karnak Media verhuist naar EGYPT

Assen - Het persbureau Karnak Media is niet meer, "wegens intimidatie en laste en leugens "van enkele leden van de regio "Politie Drenthe is het persbureau KARNAK MEDIA verhuist naar LUXOR bij tempel 4 waar de naam ook vandaan kwam.
FPS heeft alles overgenomen, meer nieuws volgt...

FPS niet van josje... maar

Meer nieuws volgt......
Spannend he....?

Feder

• Senior gebruiker
Reactie #166 Gepost op: 30 mei 2008, 14:53:50
FPS ???? Als ik dat intyp bij Google kom ik onder meer uit bij Friesch Paarden-Stamboek, First-person shooter, of Foto persburo Schuurman. Maar of die laatste Karnak heeft overgenomen... Ik kan het me niet voorstellen. Naar ik heb begrepen is er sprake van haat en nijd tussen Schuurman en Karnak.

O ja, ook www.112drenthe.com is niet meer....

nexxon

• Forum gebruiker
Reactie #167 Gepost op: 30 mei 2008, 17:00:02
FPS ???? Als ik dat intyp bij Google kom ik onder meer uit bij Friesch Paarden-Stamboek, First-person shooter, of Foto persburo Schuurman. Maar of die laatste Karnak heeft overgenomen... Ik kan het me niet voorstellen. Naar ik heb begrepen is er sprake van haat en nijd tussen Schuurman en Karnak.

O ja, ook www.112drenthe.com is niet meer....

Foto Persburo Schuurman neemt het niet over lijkt mij.
Citaat
FPS niet van josje
Ze gaan straks vermoedelijk over als Foto Persburo Smit.

Gewoon om Jos Schuurman te jennen.

Gerard-p

• Gast
Reactie #168 Gepost op: 31 mei 2008, 19:17:47
De puzzelstukjes vallen allemaal op hun plek. 1 juni is voor hen een belangrijke datum, ivm met een financiële schuld. Wel heel toevallig dat men nu stopt met karnak media en verder gaat met FPS, dit staat voor Fotopersbureau S. wat niets anders betekend als fotopersbureau Smit. En dit is weer een z.g. bedrijfje wat valt onder Smit handelsonderneming, Juist van Henk Smit, de zogenaamde grote baas van Karnak Media.
Maar wel heel laf dat men nu weer de politie de schuld geeft, ook nu weer ligt het niet aan hen.......echt heel zielig

Volgens mij proberen ze iedereen om de tuin te lijden, maar de financiële problemen beginnen hun parten te spelen, het einde is vast snel in zicht,

Dus nog even geduld en het probleem lost zich vanzelf op ;D ;D O0

Feder

• Senior gebruiker
Reactie #169 Gepost op: 1 juni 2008, 14:34:36
Maar wel heel laf dat men nu weer de politie de schuld geeft, ook nu weer ligt het niet aan hen.......

Nee, het ligt werkelijk nóóóóóóíit aan hen. Zij doen altijd alles goed, en anderen hebben altijd de schuld.

Maar goed, ook al gaan ze nu onder een andere naam verder, dat neemt niet weg dat ook dan nog wel wat te verhalen valt bij de eigenaren van het vorige bedrijf ;)  Veel mensen weten het niet, maar het is mogelijk bestuurders van een bedrijf hoofdelijk aansprakelijk te stellen.

Is het jullie trouwens al opgevallen dat op 112drenthe.net, of hoe dat tegenwoordig ook mag heten, nog maar weinig 112-nieuws te vinden is? Van veel incidenten hebben ze geen foto's. Het lijkt wel dat er een enorme leegloop van fotografen heeft plaatsgevonden - wat ik overigens niet onbegrijpelijk vind.