Brandweerkorps bijna slaags met karnakboys - Gieten 24-12-2007

Auteur Topic: Brandweerkorps bijna slaags met karnakboys - Gieten 24-12-2007  (gelezen 67865 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

MHL media

• Forum gebruiker
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #90 Gepost op: 12 februari 2008, 17:05:12
Om het even voor de fotograaf op te nemen. De fotograaf heeft de foto's namelijk ook naar mij verstuurd en ik kreeg heel netjes een mailtje erachter aan dat deze foto niet voor publicatie geschikt is. Het is aan de webmaster dus welke foto's wel en niet te publiceren...

Als iemand die foto dan toch zou gebruiken en hem nog laat staan ook dan zou hij toch wel het volgende item op zijn eigen site worden.
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #91 Gepost op: 12 februari 2008, 19:54:16
Om het even voor de fotograaf op te nemen. De fotograaf heeft de foto's namelijk ook naar mij verstuurd en ik kreeg heel netjes een mailtje erachter aan dat deze foto niet voor publicatie geschikt is. Het is aan de webmaster dus welke foto's wel en niet te publiceren...

Ik vraag me dan af of ook richting 112noordholland is gecommuniceerd dat de foto niet geschikt is voor publicatie. Want ik geloof graag dat Jan Honing goed weet wat kan en wat niet kan.

Dat je zulke foto's over de mail stuurt kan wat mij betreft wel, als je aangeeft dat die niet geschikt is voor publicatie. Ik vind dat je daar als fotograaf je verantwoordelijkheid in moet nemen (wat je niet aanlevert / beschikbaar stelt kan immers niet gepubliceerd worden).

Zelf heb ik er in zo'n geval voor gekozen een foto, waarop een ambuvpk met een levenloos lichaampje in zijn handen staat, niet op te sturen.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #92 Gepost op: 12 februari 2008, 20:10:56
...
Dat je zulke foto's over de mail stuurt kan wat mij betreft wel, als je aangeeft dat die niet geschikt is voor publicatie. Ik vind dat je daar als fotograaf je verantwoordelijkheid in moet nemen (wat je niet aanlevert / beschikbaar stelt kan immers niet gepubliceerd worden).
...

Zowel de verzender als de ontvanger hebben een eigen verantwoordelijkheid. Los van
elkaar maar wel overlappend. Wat ik niet opstuur kan een ander niet publiceren. Wat ik
per ongelijk wel opstuur is primair de verantwoordelijkeheid van degene die publiceerd
alhoewel ik er ook wel eens achteraan heb gebeld om een foto te stoppen. Om andere
redenen welliswaar maar toch.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #93 Gepost op: 12 februari 2008, 20:31:57
Deze mail ontving ik net op mijn e-mail.
Alleen jammer dat 112beverwijk niet mijn site is.
Maar ik vind de vergelijking trouwens ook nergens op slaan.
Het is nogal een verschil tussen een kinderreanimatie en een niet zo slim jongetje welke niet meer van een eiland af kan.

Gelukkig stoppen ook steeds meer fotografen met 112NoordHolland. Het is echt niet normaal hoe zij met mensen danwel fotografen omgaan. Als je besluit om niet te leveren allerlei dreigmails te gaan sturen .... Maar goed .... Het is te hopen dat iedereen eens zo wijs gaat worden om gewoon de 112drama site's te bannen en ook niet meer te bezoeken. Dan stopt het vanzelf ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Straalpijp Rick

• Senior gebruiker
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #94 Gepost op: 12 februari 2008, 22:33:24
Deze mail ontving ik net op mijn e-mail.
Alleen jammer dat 112beverwijk niet mijn site is.
Maar ik vind de vergelijking trouwens ook nergens op slaan.
Het is nogal een verschil tussen een kinderreanimatie en een niet zo slim jongetje welke niet meer van een eiland af kan.

Maar ach,

lees zelf maar:

Van: Eindredactie 112 Noord Holland [mailto:info@112noordholland.nl]
Verzonden: dinsdag 12 februari 2008 14:00
Aan: Ruud IJtsma
Onderwerp: Re: FW: Contactformulier 112 Noord Holland.nl

Het slachtoffer is teminste onherkenbaar

Hier niet:
http://112beverwijk.nl/brandweer/hv1kinddoorhetijs_warandebwk21-12-2007.htm

Bemoei je lekker met je eigen 112Beverwijk bezig.

Zwartmaken op het zogenoemde hulpverleningsforum/afzeikforum,
is het laagste wat er is.

--
Met vriendelijke groet, Lorenzo Derksen
Eindredactie 112 Noord Holland.nl,

Website: www.112noordholland.nl
Email: info@112noordholland.nl
Telefoon: 06-18123596
112 Noord Holland is een uitgave van Karnak Media BV.
KvK: 04082895 (Meppel)
BTW-nummer: NL0023080596

Zeg Ruud,

Als je de naam van de ondertekenaar van het mailtje ziet weet je toch genoeg ;D ;)

Rein

• Senior gebruiker
Reactie #95 Gepost op: 13 februari 2008, 11:43:59
Ik zie zojuist dat de desbetreffende foto is bewerkt en dat hierdoor het slachtoffertje onherkenbaar is gemaakt :)

RUIJ

• Forum gebruiker
Reactie #96 Gepost op: 13 februari 2008, 13:58:21
Het gezicht ja, het blijft een naar gezicht.
Haal gewoon de foto weg, dan ben je klaar.

Rein

• Senior gebruiker
Reactie #97 Gepost op: 13 februari 2008, 13:59:10
Het gezicht ja, het blijft een naar gezicht.
Haal gewoon de foto weg, dan ben je klaar.

Ik ben het met je eens dat de foto niet eens geplaatst had mogen worden...

Sam Hendrix

• Gast
Reactie #98 Gepost op: 24 februari 2008, 23:02:28
Volgens mij is alles over. www.112noordholland, www.karnakmedia.nl en www.112drenthe.nl zijn allemaal weer vrije domeinen, het lijkt erop dat het nu toch echt, of failliet is of zelf heeft ingezien dat het niet langer door kon gaan.

Zo komt er toch nog een einde aan, deze zijn maak ik niet af voor m'n eigen bestwil :P ::)

Sam

Bart S

• Gast
Reactie #99 Gepost op: 24 februari 2008, 23:10:14
112drenthe.nl is inmiddels alweer geclaimd:

"Deze domeinnaam is gereserveerd door een klant van Makeweb."