ik zit me suf te zoeken hoe ik op intranet kan inloggen
zoekfunctie : intranet... krijg niks.
maar even een paar vragen:
het LB wordt eigenaar van de spullen. afdelingen schijnen hier zelfstandig zeggenschap over te hebben. Wat nu als onze afdeling een inzet heeft, maar het LB heeft de voertuigen voor iets anders bedacht?
wij willen (bijvoorbeeld) een nieuw voertuig. is het dan zo dat dat via het LB gaat, zij de volle prijs aan de afdeling doorberekenen, en de "korting" in hun zak steken?
LB is eigenaar van de voertuigen...krijgen de afdeling (extra)budget voor dat onderhoud, of komt dat ten volle van de afdeling?
hetzelfde geldt voor de gebouwen...
wij hebben "echte" ambulances.. volgens diverse woordvoerders van het RK heeft het RK geen ambulances...moeten we die dan maar afstoten/inleveren?...en dus onze hulpverlening bij een groot aantal inzetten uitbesteden aan de "commercielen" , of gaat het LB zich ook als "commercieel" gedragen?
Gaat het LB de opbrengsten (collectes, inzetten etc) weer terug laten vloeien naar de afdelingen, of wordt het eerst "afgeroomd" voor de buitenslandse projecten, waar het LB zich (naar ik heb begrepen) zich meer wil profileren?
wat gaat er gebeuren met de afdelingen/districten die betaalde krachten hebben? worden die overgeheveld naar het LB zodat we daar met z'n allen voor gaan betalen?
Zomaar eenn paar vragen..