Voor dit soort dingen was ik blij dat we in Twente gewoon C2000 hadden. Misverstanden zoals dit (mogelijk) is heb je dan veel minder. De meldkamer ziet je rijden en informeert via de porto. Zonder tussenkomst van een assistente op de post die het daar al druk zat heeft, een extra schakel is, en voor de rest geen inzicht heeft in het rijden van de auto.
A1 moeten we daar aanvragen bij de meldkamer. Die weet dus dat we rijden.. en waar we heen rijden. Indien we mogen stoppen horen we dat direct.
Ook vaak genoeg meegemaakt dat de meldkamer aan de porto hing of we even een straatje verderop wilden gaan kijken vanwege een A1 melding. Dit sloten ze dan later kort met de assistente (anders waren we er alweer voorbij geweest).
C2000 is ondanks de aanwezige beperkingen best fijn
Verder: Reanimatie van een kind is altijd alle hens aan dek. Vaak zie je ook nog een traumateam ter plaatse komen.
PS: ik ben momenteel geen chauffeur meer. Ik ben afgelopen september gestopt vanwege afstuderen. Heb het in totaal 3 jaar gedaan.