negatief niet, realistisch wel, onbemande vliegtuigen zijn, voor achtervolgingen etc naar mijn mening ongeschikt.
Ik heb liever een heli boven me hangen.... alleen ook die kunnen niet altijd vliegen net als een eventueel onbemand vliegtuigje niet....
Daarnaast vind ik het helemaal niet erg om ergens over te discussieren, echter, het moet wel een doel dienen, alleen gedachten wisselen om het gedachten wisselen is enorm leuk, maar niet aan mij besteedt. De discussie's zoals nu gevoerd over de ideale politie auto/ alsmede de inrichting ervan, haal ik nieuwe dingen uit die ik toch weer naar voren ga brengen binnen onze commissie voertuigen. Als het dan gaat om nieuwe wapenstokken, vliegtuigen etc etc is het allemaal hardstikke goed bedoeld, maar ik zie het niet binnen nu en 15 jaar komen, puur omdat men binnen de politie niet wil/kan innoveren.... waarom niet ? elk eilandje (korpsje) wil zijn eigen stokpaardje hebben...
Niets negatief dus, gewoon realistisch, en is dus zeker niet tegen de persoon Frank gericht, in tegendeel...