112weekend

Auteur Topic: 112weekend  (gelezen 59085 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #230 Gepost op: 27 juli 2006, 19:23:18
Hahaha wat staat er in de tekst een stom stukje...

zwaailichtprogrammas zijn toch geen kijkcijferkannonen.

Wahahaha deze mensen zijn gewoon beetje jaloers dat ze geen programma kunnen maken zoals 112 weekend...

112 weekend had hele hoge kijkcijfers! En was gewoon een goed programma.

112 nederland is een aftreksel er van... maar echt super programma is het niet.

een programma zoals 112 weekend, kan en lukt niemand omdat ooit nog eens te maken.

Geef mij die oude tijd maar met 112 weekend.. lekker in het weekend de straat op! ;)

Je moet niet appels met peren vergelijken. Voor 112-weekend stonden op stratigische punten in het land camerateams klaar met verslaggevers puur en alleen voor het progamma 112-weekend, daardoor was het redelijk actueel en informatief en waren ze vaak als eerste te plaatsen (vooral in de 06-11 weekend tijd)

Dat van SBS 6 is gewoon een opstapeling van beeldmaterieel wat de week daarvoor in "Actie nieuws" & "Hart van Nederland" voorbij is gekomen en er maar de naam 112-Nederland aan is geven dus je kunt het niet helemaal met elkaar vergelijken want dan is in dit geval SBS 6 altijd de verliezer met deze opzet van het progamma tegenover 112-weekend.


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #231 Gepost op: 27 juli 2006, 20:09:17
Je moet niet appels met peren vergelijken. Voor 112-weekend stonden op stratigische punten in het land camerateams klaar met verslaggevers puur en alleen voor het progamma 112-weekend, daardoor was het redelijk actueel en informatief en waren ze vaak als eerste te plaatsen (vooral in de 06-11 weekend tijd)

Dat van SBS 6 is gewoon een opstapeling van beeldmaterieel wat de week daarvoor in "Actie nieuws" & "Hart van Nederland" voorbij is gekomen en er maar de naam 112-Nederland aan is geven dus je kunt het niet helemaal met elkaar vergelijken want dan is in dit geval SBS 6 altijd de verliezer met deze opzet van het progamma tegenover 112-weekend.

Het programma is gewoon ''oud nieuws'' brengen  ;)

Even voor jou in deze termen! ::)


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geďnteresseerde buitenstaander
Reactie #232 Gepost op: 1 augustus 2006, 22:40:37
Om 23.25 is het weer zover! Aflevering 2  :)
Ik ga toch maar weer kijken, het zal ongetwijfeld weer net zo niet bijzonder zijn als de 1e aflevering, maar toch.. hoop doet leven  :D


StefanKleijer

  • Gast
Reactie #233 Gepost op: 1 augustus 2006, 22:47:39
We horen het wel, ikke ga slapen  ;) ;)  8)


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #234 Gepost op: 1 augustus 2006, 22:48:26
Ik ga voor het eerst kijken! Ga met een slechte instelling kijken dus dan kan het alleen maar meevallen ;)
Ben benieuwd!

Mark


SirMark

  • HV-enthousiasteling en werkzaam in de uitvaartbranche.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
Reactie #235 Gepost op: 1 augustus 2006, 23:40:51
Het is reclame... wat een BAGGER programa vergeleken met 112Weekend.. oja.. we moesten niet vergelijken (A)


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geďnteresseerde buitenstaander
Reactie #236 Gepost op: 2 augustus 2006, 12:08:47
Echt "actueel" was 't ook allemaal niet volgens mij, dat ongeval met die 2 vrachtauto's bijvoorbeeld.
Blijf er niet meer voor op in ieder geval  :-[


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #237 Gepost op: 2 augustus 2006, 18:18:27
Echt "actueel" was 't ook allemaal niet volgens mij, dat ongeval met die 2 vrachtauto's bijvoorbeeld.
Blijf er niet meer voor op in ieder geval  :-[

zie ook www.petershotnews.nl (hotnewsarchief) OEPS SPAM  :P

Nee ik vind het wel grappig beter iets dan niets, maar erg actueel is het inderdaad niet  :-\
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #238 Gepost op: 2 augustus 2006, 19:28:17
het zijn dingen van de af gelopen zeven dagen. dus ook de dingen die je al gezien heb idd.

wij als medewerkers moet commentaar geven watkan verbeteren.

Maar actie nieuws verdwijnd ook.. en daar komteen vroeg hart voor terug. dus misschien dat het allemaalnog bter word..

we mochten niet vergelijke.. (a)

maar zon programma als 112 weekend krijg je niet meer


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #239 Gepost op: 2 augustus 2006, 20:46:26
Maar actie nieuws verdwijnd ook.. en daar komteen vroeg hart voor terug. dus misschien dat het allemaalnog bter word..


In HvNL komt toch vrij veel van wat ook in Actienieuws te zien is. Als ze die items dan als eerste doen, hoef ik de rest niet te zien ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s