Blik op de weg, vrijdags, 20.25 uur

Auteur Topic: Blik op de weg, vrijdags, 20.25 uur  (gelezen 115194 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #150 Gepost op: 13 november 2005, 23:16:54
Oké, duidelijk.  ;) Maar wat vind je er raar aan dan?

Koos Grandioos

• Senior gebruiker
Reactie #151 Gepost op: 13 november 2005, 23:21:50
Nou dat het rijden met ogs bij de eene regio wel mag, en bij de andere regio niet mag. en dat heeft niets met aanrijtijd te maken. Want hiermoet de grootste poliie regio van nederland vanuit apeldoorn geheel bediend worden. (gebied van harderwijk tot winterswijk)
Verbeter de wereld, begin bij je zelf!

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #152 Gepost op: 14 november 2005, 00:50:54
30 Okt was er een stukje op over de ambulance hulpverlening in Nederland, ik was zelf aan het werk en heb het dus niet gezien, vandaar dat ik de aflevering graag nog een keer zou willen zien !

Inderdaad jamer dat Blik op de weg-herhalingen niet te bekijken zijn op www.uitzendinggemist.nl  :( :(
Leo wil zeker wat meer aan zn afleveringen verdienen door ze achter slot en grendel te houden...eeuwig zonde.
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

Bart S

• Gast
Reactie #153 Gepost op: 14 november 2005, 16:17:05
Inderdaad jamer dat Blik op de weg-herhalingen niet te bekijken zijn op www.uitzendinggemist.nl  :( :(
Leo wil zeker wat meer aan zn afleveringen verdienen door ze achter slot en grendel te houden...eeuwig zonde.

Volgens mij wordt elke Blik-op-de-weg één maal herhaald op de vrijdag na de uitzending. Dus a.s. vrijdag zou deze nog herhaald moeten worden, en dat hoop ik ook want ik heb afgelopen uitzending ook gemist :(

7194

• Senior gebruiker
Reactie #154 Gepost op: 14 november 2005, 17:28:56
Ik heb op emule toevallig twee afleveringen gevonden.  ::)

Bart S

• Gast
Reactie #155 Gepost op: 15 november 2005, 04:27:29
Volgens mij wordt elke Blik-op-de-weg één maal herhaald op de vrijdag na de uitzending. Dus a.s. vrijdag zou deze nog herhaald moeten worden, en dat hoop ik ook want ik heb afgelopen uitzending ook gemist :(

Nog even nagezocht: deze uitzending wordt herhaald op vrijdag 18 november a.s., om 10.50 uur op Nederland 1.

Peter_s

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #156 Gepost op: 15 november 2005, 11:32:13
Ik heb op emule toevallig twee afleveringen gevonden.  ::)

gerard, heb je ook de mogelijkheid om die op deze site te zetten of anders naar mijn mail te sturen (anders moet je dat emule weer downloaden en ik heb het niet zo op dat soort programma's)??
  :)

7194

• Senior gebruiker
Reactie #157 Gepost op: 15 november 2005, 12:51:51
gerard, heb je ook de mogelijkheid om die op deze site te zetten of anders naar mijn mail te sturen (anders moet je dat emule weer downloaden en ik heb het niet zo op dat soort programma's)??
  :)
Het gaat om aflevering 153/ 154. Beide een kleine 82 MB. Geen idee of de mail dat aankan ??

Martijn de Vries

• Senior gebruiker
Reactie #158 Gepost op: 15 november 2005, 13:55:58
Wat ik raar vond is dat ze heeel rustig naar hun wagen liepen en dan met ogs gaan rijden... ;)

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #159 Gepost op: 19 november 2005, 23:44:25
Wat staat er voor zondag a.s. op het programma?
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s