Blik op de weg, vrijdags, 20.25 uur

Auteur Topic: Blik op de weg, vrijdags, 20.25 uur  (gelezen 115215 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

zafara

• Gast
Reactie #210 Gepost op: 4 juni 2006, 20:10:52
Bedankt voor de waarschuwing Gerard! Anders had ik het gemist.

Toch aardig van ze dat ze het van tijdstip hebben verplaatst. Nu kan ik én Blik op de weg én de voetbalfinale van Jong Oranje kijken  ;D ;D

NA DE STER begint het.........

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #211 Gepost op: 4 juni 2006, 20:13:41
pff net op tijd
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

zafara

• Gast
Reactie #212 Gepost op: 4 juni 2006, 20:46:26
pff net op tijd

twas weer een leuke aflevering...

Karim

• Gast
Reactie #213 Gepost op: 4 juni 2006, 20:47:29
Was weer een interessante afleving, altijd leuk zo'n motorspecial.

Zou nu 't liefst zelf ook direct ff op de motor springen, maar dat gaat zo lastig als je dat papiertje nog niet hebt.

zafara

• Gast
Reactie #214 Gepost op: 4 juni 2006, 21:04:05
Was weer een interessante afleving, altijd leuk zo'n motorspecial.

Zou nu 't liefst zelf ook direct ff op de motor springen, maar dat gaat zo lastig als je dat papiertje nog niet hebt.

dus je bent er wel mee bezig??

Karim

• Gast
Reactie #215 Gepost op: 4 juni 2006, 21:53:52
dus je bent er wel mee bezig??

Heb al wat lesjes achter de rug ja  ;) maar we raken offtopic....

zafara

• Gast
Reactie #216 Gepost op: 5 juni 2006, 10:56:34
Heb al wat lesjes achter de rug ja  ;) maar we raken offtopic....

nou we hebben het over jou BLIK OP DE WEG :D

maar ontopic gaan lijkt me geen onverstandig plan ;D ::)

Karim

• Gast
Reactie #217 Gepost op: 5 juni 2006, 13:58:44
nou we hebben het over jou BLIK OP DE WEG :D

Mijn "blik op de weg" vanaf m'n lesmotor  ;)

Michel D.

• POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
Reactie #218 Gepost op: 5 juni 2006, 14:40:40
Wil naar aanleiding van gisteren toch nog effies kwijt dat ik bewondering heb voor die man die dat motorongeluk heeft gehad. Je zag dat ie het er nog aardig moeilijk mee had en het was mooi om te zien dat hij dolblij was met wat de hulpverleningsdiensten voor hem hadden gedaan, getuige ook dat de broeder in het ziekenhuis toch wel 'zijn maatje' was. Elke keer als hij het moeilijk kreeg in zijn verhaal moest ik ook even slikken. Dat is de kracht van blik op de weg: niet alleen maar mooie achtervolgingen zien, maar ook gevolgen van gevaarlijk weggedrag. Dan is Wegmisbruikers toch heel wat meer sensatiegericht dan dat zij een leerdoel dienen.

groetjes, Michel

Karim

• Gast
Reactie #219 Gepost op: 5 juni 2006, 14:42:25
Wil naar aanleiding van gisteren toch nog effies kwijt dat ik bewondering heb voor die man die dat motorongeluk heeft gehad. Je zag dat ie het er nog aardig moeilijk mee had en het was mooi om te zien dat hij dolblij was met wat de hulpverleningsdiensten voor hem hadden gedaan, getuige ook dat de broeder in het ziekenhuis toch wel 'zijn maatje' was. Elke keer als hij het moeilijk kreeg in zijn verhaal moest ik ook even slikken. Dat is de kracht van blik op de weg: niet alleen maar mooie achtervolgingen zien, maar ook gevolgen van gevaarlijk weggedrag. Dan is Wegmisbruikers toch heel wat meer sensatiegericht dan dat zij een leerdoel dienen.

Precies ja, dat vond ik ook 'n erg mooi stukje.

Wel heel sneu, maar ook tegelijk heel dapper, dat die man 't motorrijden heeft opgegeven nu, zal niet makkelijk geweest zijn.