Blik op de weg, vrijdags, 20.25 uur

Auteur Topic: Blik op de weg, vrijdags, 20.25 uur  (gelezen 115235 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Karim

• Gast
Reactie #270 Gepost op: 17 mei 2007, 21:58:40
ja eerst was blik op de weg leuker maar tegenwoordig word er alleen maar gekletst :-X en die aflevering duurt al zo kort :(
maar ja die badmeester SPEE word je ook wel een keertje zat ;D

Dat kan je wel zeggen ja.

Ik vondt BODW altijd veel leuker, die kozen tenminste geen partij (geen dom commentaar van "deze crimineel rijdt 55 in 'n 50 zone) en lieten ook foutjes e.d. van politie zien.

Andre van de toren kan ik echt niet uit staan, die kruipt echt helemaal in Spee z'n kont met z'n geslijm en domme vragen (waarom mag je niet door rood licht rijden? Waarop Spee dan weer met een langdurig bla bla verhaal komt.

Andra van der Toren
Koos Spee
Blik op de weg

paul_hartog

• Gast
Reactie #271 Gepost op: 17 mei 2007, 22:07:36
haha het zit je wel hoog ofnie haha
maar hij kruipt idd in de spleet van spee hahaha

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #272 Gepost op: 17 mei 2007, 22:44:20
'wegmisbruikers'? ;D ;D

Dat kijk ik echt nooit.
Verschrikkelijk zeg!

Dat vreselijk irritante mannetje! 'Deze crimineel heeft geen gordel om blabla'. Zooo overdreven sensatie gericht programma. En dan laten ze ook het filmpje helemaal afzien hoe die man aan de kant word gezet en waarom hij zijn gordel niet om had. Nee natuurlijk mag het niet maar kom op hier kun je toch geen programma over maken?

Helemaal met karim eens ;)

Erg zonde van blik op de weg vind ik zelf ;)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #273 Gepost op: 18 mei 2007, 09:26:53

En dan laten ze ook het filmpje helemaal afzien hoe die man aan de kant word gezet en waarom hij zijn gordel niet om had.

Ik vind dit juist wel goed, ze laten zien waarom sommige mensen de gedragingen plegen, de (allerleukste) smoezen komen voorbij EN je ziet van het begin tot het einde hoe een agent zijn werk doet. Het jammere van blik op de weg vind ik dat ze dus een stukje laten zien (auto over de vluchtstrook) en verder niets. Wegmisbruikers vult dit wel aan. En inderdaad, de stukjes met de heer vd Toorn en de heer Spee vind ik ook niets  :-\
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Jos v L

• Senior gebruiker
  • Dbbo & Vrw Brandweer
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #274 Gepost op: 18 mei 2007, 14:03:16
Als ze van der Toren en Spee uit het programma schrappen zou het een leuk programma zijn. Dat commenaar van die 2 zoals eerder besproken doet het hem gewoon. Het programma staat in ieder geval in mijn persoonlijke top 3 van iritante programma's
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #275 Gepost op: 19 mei 2007, 23:03:28
Ik vind dit juist wel goed, ze laten zien waarom sommige mensen de gedragingen plegen, de (allerleukste) smoezen komen voorbij EN je ziet van het begin tot het einde hoe een agent zijn werk doet. Het jammere van blik op de weg vind ik dat ze dus een stukje laten zien (auto over de vluchtstrook) en verder niets. Wegmisbruikers vult dit wel aan. En inderdaad, de stukjes met de heer vd Toorn en de heer Spee vind ik ook niets  :-\
Dit is 1 keer leuk
Dit is 2 keer leuk

maar om elke aflevering weer een heel filmpje te laten zien van dat iemand zijn gordel niet om had vind ik zo langdradig worden.
De inhoud van blik op de weg vind ik veel krachtiger ;)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #276 Gepost op: 20 mei 2007, 11:25:10
Dit is 1 keer leuk
Dit is 2 keer leuk

maar om elke aflevering weer een heel filmpje te laten zien van dat iemand zijn gordel niet om had vind ik zo langdradig worden.
De inhoud van blik op de weg vind ik veel krachtiger ;)

Gelukkig heeft iedereen een andere mening, Blik op de Weg laat heel vaak stukjes zien, waarbij je jezelf afvraagt wat er nu gebeurt met de bestuurder. Dit laten zij dan niet zien, zoals laatst met een vrachtwagen die rechtsinhaalde, over de vluchtstrook reed en al dat soort grappen, is dit een invordering op artikel 5, of krijgt hij drie bekeuringen?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

voa-brandweer

• Gast
Reactie #277 Gepost op: 20 mei 2007, 11:48:02
ik vind blik op de weg veel leuker dan wegmisbruikers ook leer ik er veel meer van over het verkeer
en ik hoef me niet te ergeren aan die tuinkabouter van wegmisbruikers :P

kortom ik zeg laat bodw lekker op tv O0

Mystique

• Forum gebruiker
Reactie #278 Gepost op: 20 mei 2007, 12:15:25
Ik vond Blik op de Weg leuker, inmiddels zie ik fragmenten voorbijvliegen uit 2005, 2003, dan denk ik, hallo, dat is 4 (!!!) jaar eleden! Kom met actueel materiaal, en blijf niet eindeloos herhalen.

Ook vind ik die truukjes met bekende nederlanders (wat ze eerst deden) in een bus/vrachtwagen brak. Dat was echt het saaist uit de uitzending. En ik irriteer me aan het gezwets van die man.

Maar, het is (of was) een stuk beter dan wegmisbruikers, dat sowieso.
*leegheid*

voa-brandweer

• Gast
Reactie #279 Gepost op: 20 mei 2007, 14:24:15
volgens mij heeft blik op de weg nu weer nieuwe afleveringen die ze aant uitzenden zijn  O0