Blik op de weg, vrijdags, 20.25 uur

Auteur Topic: Blik op de weg, vrijdags, 20.25 uur  (gelezen 115251 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #320 Gepost op: 5 september 2007, 16:07:39
BODW laat daarentegen weer wat oude, naar mijn smaak, stukjes zien. Maar ja, wat moeten ze anders?
Nieuwe afleveringen gaan draaien waar ze dacht ik alweer mee begonnen zijn. Gisteren(?) ook met het mobiel bellen aflevering (ik denk een herhaling) gewoon een goed opgebouwde aflevering waarin maar een aantal filmpjes in zijn geheel getoont worden. En dat is de kracht van blik op de weg. Dat het een goed opgebouwde aflevering is. En wat ik totaaaaaal mis bij wegmisbruikers.

De praatpaal vind ik alleen wel minder.

Mystique

• Forum gebruiker
Reactie #321 Gepost op: 5 september 2007, 20:59:36
Nieuwe afleveringen gaan draaien waar ze dacht ik alweer mee begonnen zijn. Gisteren(?) ook met het mobiel bellen aflevering (ik denk een herhaling) gewoon een goed opgebouwde aflevering waarin maar een aantal filmpjes in zijn geheel getoont worden. En dat is de kracht van blik op de weg. Dat het een goed opgebouwde aflevering is. En wat ik totaaaaaal mis bij wegmisbruikers.

De praatpaal vind ik alleen wel minder.
Tjah, oké, de praatpaal is minder. Net als de rijlessen in auto's en vrachtauto's met bekende nederlanders. (Zeker met een vader die vrachtwagenchauffeur is en constant commentaar levert  ;D)

En ja, het was gisteren. Ik vond het een goede aflevering :)
*leegheid*

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #322 Gepost op: 5 september 2007, 22:08:58
Tjah, oké, de praatpaal is minder. Net als de rijlessen in auto's en vrachtauto's met bekende nederlanders. (Zeker met een vader die vrachtwagenchauffeur is en constant commentaar levert  ;D)
Ik heb er meestal 1tje naast mij zitten die zich vréselijk ergert aan agenten die in burgerkleding de burgerauto instappen.

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #323 Gepost op: 12 oktober 2007, 21:13:23
NU: veronica, wegmisbruikers zijn nu leuke stukjes tussen  8) OA veel OGS en achtervolginen achter drugsdealers

Mark644

• Senior gebruiker
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #324 Gepost op: 16 oktober 2007, 19:23:26
NU: veronica, wegmisbruikers zijn nu leuke stukjes tussen  8) OA veel OGS en achtervolginen achter drugsdealers

is dat nog ergens terug te zien via iets in de trant van uitzending-gemist ?

heb die episode helaas gemist (die ene keer dat ik er een episode van wilde zien..)

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #325 Gepost op: 16 oktober 2007, 23:50:40
is dat nog ergens terug te zien via iets in de trant van uitzending-gemist ?

heb die episode helaas gemist (die ene keer dat ik er een episode van wilde zien..)
Dat programma is zo vaak in de herhaling, je komt het vast nog wel is tegen :P

Koos Grandioos

• Senior gebruiker
Reactie #326 Gepost op: 21 november 2007, 19:10:00
Op 4 december is het tweede deel van de reportage over de ambulance motor regio Gelderland Zuid te zien.

Voor de mensen die gisteren deel 1 hebben gemist, is via internet de mogelijkheid om deze aflevering als nog te bekijken. Klik [HIER] voor deel 1. (onderdeel van de uitzending)

Citaat
Door de toenemende verkeersdrukte krijgen niet alleen u en ik steeds meer te maken met vertragingen, ook de hulpdiensten hebben daar last van. Voor de ambulance kan een motorambulance in dit geval uitkomst bieden. In deze aflevering kijken we naar deel 1 van de motorambulancespecial.

Bij het rijden van een motorambulance komt veel oplettendheid en alertheid kijken, helemaal als zij ergens met hoge spoed naartoe gaan.

Bron Blik op de Weg
Verbeter de wereld, begin bij je zelf!

FF_holland

• Senior gebruiker
  • Leuk forum!
Reactie #327 Gepost op: 5 december 2007, 21:52:42
Gezien, mooie docu!
er was ook een stukje van de meldkamer Gelderland-Zuid te zien. klopt het dat hier staand gewerkt wordt?

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #328 Gepost op: 5 december 2007, 21:58:41
Gezien, mooie docu!
er was ook een stukje van de meldkamer Gelderland-Zuid te zien. klopt het dat hier staand gewerkt wordt?

Nou, volgensmij is er geen 1 Meldkamer in nederland waar het personeel staat.
In de docu zag je inderdaad een soort van meldtafel maar lijkt me toch stug dat er gestaan wordt voor lange duur (misschien om ff iets op te zoeken ofzo wel).
Weet bijna wel zeker dat het niet zo is. Kijk alleen al naar de ARBO wet, op de ene meldkamer moeten ze super de luxe stoelen hebben omdat ze er de hele dag in zitten, en in een andere meldkamer staan? Nee....lijkt me niet he  ;D

Eerste deel had ik al gezien, tweede gemist. Mooie docu.

Koos Grandioos

• Senior gebruiker
Reactie #329 Gepost op: 5 december 2007, 22:42:57

Eerste deel had ik al gezien, tweede gemist. Mooie docu.

Nou hierbij de aflevering met daarin het tweede deel over de motorambulance! (de laatste van dit seizoen, de motorspecial)
Verbeter de wereld, begin bij je zelf!