Portofoon-oortje

Auteur Topic: Portofoon-oortje  (gelezen 6891 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

KE3

• Gast
Gepost op: 20 april 2008, 13:58:20
Even een vraagje,

Voor de dagelijkse werkzaamheden maak ik gebruik van een Motorola MTP 700 portofoon met (losse) spreeksleutel (3.5 MM). Nu zoek ik nog een goed portofoon oortje, maar eentje die dus in de poort past, die op de spreeksleutel zit.

Tevens moet er goed draagcomfort zijn en geen High Output (daar word je lichterlijk doof van). Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met oortjes ? Of mensen die aanraders hebben?

Chris87

• Gast
Reactie #1 Gepost op: 20 april 2008, 14:30:47
Nou weet ik niet wat voor porto en spreeksleutel ik heb. Tis wel van Motorola,
maar ik heb een oortje via de baas verstrekt gekregen.

Voorheen hadden we een wit oortje wat je half je gehoorgang in moest duwen....
was niet echt een vooruitgang. Veel mensen hadden er last van en kregen zowaar
oorontsteking. Maar nu hebben we een nieuwe die in je oorschelp doet.

Dit heeft als voordeel dat je meer van je omgeving hoort en dat je niet zo hard staat de
schreeuwen als voorheen met zo'n dopje in je oor. Ook die hebben we van de baas gekregen.

Ik heb zelfs iemand gezien die de headset van zn telefoon ervoor heeft gebruik haha

Ron-Almere

• Gast
Reactie #2 Gepost op: 20 april 2008, 15:27:24
@KE-3

Ik weet niet of je het uit eigenzak wil/moet betalen of dat je het via de baas krijgt, maar als je even op onderstaande link kijkt.
Daar heb ik ook een oortje vandaag en die voldoen zeer goed.
http://link.marktplaats.nl/162563045

hansalmere

• Forum gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 20 april 2008, 15:49:56
ik ken ook een bedrijf in Amsterdam die ze op maat maakt en die zitten als gegoten mocht je intresse hebben voor het adres dan zal ik dat ff moeten opzoeken.

Ron-Almere

• Gast
Reactie #4 Gepost op: 20 april 2008, 15:54:16
ik ken ook een bedrijf in Amsterdam die ze op maat maakt en die zitten als gegoten mocht je intresse hebben voor het adres dan zal ik dat ff moeten opzoeken.

Denk dat waneer hij het uit eigenzak moet betalen dat hij bij dat bedrijf de hoofdprijs gaat betalen. Degene die op mp die dingen verkoopt heeft diverse soorten van spr/oortjes te koop.

Ene wat een "orginele"naam gebruik je, zo'n combi van naam en woonplaats kom je nooit tegen :-\

KE3

• Gast
Reactie #5 Gepost op: 20 april 2008, 16:03:59

Ron-Almere

• Gast
Reactie #6 Gepost op: 20 april 2008, 16:35:28
Je moet hem idd maar even mailen, ik had er een voor de GP-340 gekocht en die past ook op een MTP-700.
Het geluid is zeer goed en je krijgt geen last van je oor.

KE3

• Gast
Reactie #7 Gepost op: 2 mei 2008, 11:43:49
Iedereen bedankt voor het mee denken, ik heb inmiddels een oortje besteld.  8)

kaytje19

• Forum gebruiker
  • BOA - domein 1
Reactie #8 Gepost op: 28 juni 2016, 13:26:54
Voor de spreeksleutel van mijn Motorola mth800 zoek ik een oortje. Op de spreeksleutel staat het volgende: PMMN4016A. Een oortje voor een andere spreeksleutel op de mth800 is helaas te klein. Wie weet welk oortje hier op kan? Alvast bedankt :)

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #9 Gepost op: 28 juni 2016, 15:10:00
Meestal is dit een 3.5mm jack, soms een 2.5mm jack. Kan je eenvoudig achter komen door een willekeurige set oordopjes (bv van een telefoon) te passen. Dit zijn vrijwel altijd 3.5mm jacks. Past die, dan heb je een universele aansluiting en kan je bijna alle soorten oortjes er op aansluiten.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein