Zeer grote brand Carpetland - Den Haag 20-4-2008

Auteur Topic: Zeer grote brand Carpetland - Den Haag 20-4-2008  (gelezen 6542 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

crumpler

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 20 april 2008, 16:00:23
Carpetright - Carpetland Den Haag Binckhorstlaan Vloerbedekking
Binckhorstlaan 168
2516 BG Den Haag

crumpler

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 20 april 2008, 16:07:14

Volgens Google Maps is het het gebouw met van die vele witte dingen op het dak

leendert

• Forum gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 20 april 2008, 16:11:26

foto van aankomst brandweer

leendert

• Forum gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 20 april 2008, 16:16:09
Het is het gebouw rechts bij die rode container. Het gebouw staat trouwens pal tegen de jeep/chrysler dealer aan die je op de hoek binckhorstlaan/mercuriusweg ziet. Dus niet het gebouw met die wit vlakken erop

crumpler

• Gast
Reactie #14 Gepost op: 20 april 2008, 16:21:52

Deze dus :)

wilco5379

• Forum gebruiker
  • ik ben niet gek ben randstadrail ik onspoor ook
Reactie #15 Gepost op: 20 april 2008, 16:23:07
er is nog niet duidelijk waar in het pand de brand woed de brandweer is wel bang dat er schadelijke stoffen vrij komen dus niet kijken
ehbo'er plv hoofd bhv'er

crumpler

• Gast
Reactie #16 Gepost op: 20 april 2008, 16:25:24
Brand in pand tapijtzaak Den Haag

DEN HAAG (ANP) - In een pand van tapijtwinkel Carpetright aan de Binckhorstlaan in Den Haag is zondagmiddag een grote brand uitgebroken. Dat heeft een woordvoerder van de brandweer gezegd. De brand woedt in het pand van 50 bij 30 meter, waarin de winkel en een magazijn zijn gehuisvest.
Volgens een woordvoerder komt er veel rook uit het pand. De brandweer vreest voor het vrijkomen van gevaarlijke stoffen en heeft meetploegen klaarstaan om die zo nodig in kaart te brengen. Het is nog onduidelijk of de brand woedt in de winkel of in het magazijn.

Tid Gepubliceerd op: 20.04.08 16:02
http://www.limburger.nl

Brand in pand tapijtzaak Den Haag

DEN HAAG -  In een pand van tapijtwinkel Carpetright aan de Binckhorstlaan in Den Haag is zondagmiddag een grote brand uitgebroken. Dat heeft een woordvoerder van de brandweer gezegd. De brand woedt in het pand van 50 bij 30 meter, waarin de winkel en een magazijn zijn gehuisvest.

Volgens een woordvoerder komt er veel rook uit het pand. De brandweer vreest voor het vrijkomen van gevaarlijke stoffen en heeft meetploegen klaarstaan om die zo nodig in kaart te brengen. Het is nog onduidelijk of de brand woedt in de winkel of in het magazijn.
http://www.dvhn.nl

Target77

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 20 april 2008, 16:28:37
er is nog niet duidelijk waar in het pand de brand woed de brandweer is wel bang dat er schadelijke stoffen vrij komen dus niet kijken

Kan mij inderdaad voorstellen dat er met de verschillende soorten kunstofen aardig giftige dampen vrijkomen.  :-X

Mind

• Forum gebruiker
  • Inline Explorer
Reactie #18 Gepost op: 20 april 2008, 16:30:46
de brandweerwoordvoerder had het over de mogelijke aanwezigheid van lijm, vinyl en laminaat. Er werden metinge uitgevoerd.

Voor de rest heel veel rook en de omgeving is na een half uur grotendeels afgezet
It's like the latest news, it's all wrong.  Pictures

wilco5379

• Forum gebruiker
  • ik ben niet gek ben randstadrail ik onspoor ook
Reactie #19 Gepost op: 20 april 2008, 16:38:49
de brandweerwoordvoerder had het over de mogelijke aanwezigheid van lijm, vinyl en laminaat. Er werden metinge uitgevoerd.

Voor de rest heel veel rook en de omgeving is na een half uur grotendeels afgezet
ja je heb altijd gekken die het van dichtbij wilen zien en na afloop zeggen maar ik rook niet waar komt dat kuchje vandaan  ::)
ehbo'er plv hoofd bhv'er