Grote brand bejaardencentrum (GRIP 1) - Scharwoude 26-5-2008

Auteur Topic: Grote brand bejaardencentrum (GRIP 1) - Scharwoude 26-5-2008  (gelezen 7095 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #10 Gepost op: 26 mei 2008, 20:17:56
we wachten af

iedereen is alweer ingerukt, gelukkig niets aangetroffen voor zover begrepen (mijn dochter was heen als hulpcentralist)


ehboŽer quinten

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #11 Gepost op: 26 mei 2008, 20:19:41
Ik zie niets op de monitor, teminste van na 8 uur. ???


ehboŽer quinten

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #12 Gepost op: 26 mei 2008, 20:22:18
Ik ga even gamen ::), ik kijk zo nog wel even.

Groeten Quinten


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #13 Gepost op: 26 mei 2008, 20:49:56
iedereen is alweer ingerukt, gelukkig niets aangetroffen voor zover begrepen (mijn dochter was heen als hulpcentralist)

vreemde gang van zaken als er na een half uur na de eerste melding nog opgeschaald wordt naar grote brand en vervolgens een kwartier later niets meer is te zien.......


ehboŽer quinten

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #14 Gepost op: 26 mei 2008, 20:52:48
Niets meer te zien op de monitor  :o

Groeten Quinten


Sam Hendrix

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 26 mei 2008, 21:06:03
vreemde gang van zaken als er na een half uur na de eerste melding nog opgeschaald wordt naar grote brand en vervolgens een kwartier later niets meer is te zien.......

Kennis is ook al weer terug: Was niet veel te zien, hij als leek, vermoed dat het gedaan is omdat het een bejaardehuis is, maar normaal is dat protocool toch anders. Inderdaad vreemde zaak.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #16 Gepost op: 26 mei 2008, 22:29:28
iedereen is alweer ingerukt, gelukkig niets aangetroffen voor zover begrepen (mijn dochter was heen als hulpcentralist)

Ik denk dat een aantal mensen hier hun bronnen niet meer moeten geloven... ::) ::) ;)

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4089919/_Bejaarden_na_brand_geevacueerd__.html

ma 26 mei 2008, 22:05
Bewoners bejaardenhuis geëvacueerd na brand

SCHARWOUDE -  Bij een brand in een bejaardenhuis in het Noord-Hollandse Scharwoude zijn maandagavond tijdelijk circa twintig bewoners geëvacueerd. Niemand raakte gewond. Dit heeft een woordvoerder van de brandweer gezegd.

Het vuur ontstond even na half acht door onbekende oorzaak in een gang die een nieuw en een oud gedeelte van het bejaardenhuis verbindt. De brandweer rukte uit met vier voertuigen en had de brand kort na acht uur onder controle.

De geëvacueerde bewoners konden daarna terug naar hun woningen, met uitzondering van twee woningen die precies boven de gang zijn gelegen. Daar was de stankoverlast te groot. Naar verwachting kunnen die bewoners dinsdag weer terug naar huis.


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #17 Gepost op: 26 mei 2008, 23:16:00
mijn dochter is als hulpcentralist ter plaatse geweest en van haar eigen commandant die OVD is op dit moment kreeg medegedeeld dat er helemaal niets aan de hand was, dus telegraaf welk brandweer spookje heb je gesproken ;D
Nemo me impune lacessit


Hellfighter

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #18 Gepost op: 27 mei 2008, 01:44:46
Euhm, het verhaal van de Telegraaf komt dichter in de buurt van de waarheid dan het verhaal van uw dochter geloof ik ???


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #19 Gepost op: 27 mei 2008, 08:32:39
Misschien kan René ons uit de 'brand' helpen.  ??? :-\