Ik kwam vandaag op de A4 ter hoogte van het Aquaduct een politie Volkswagen Transporter tegen (stond op een autotransporter) van het type T5. De opbouw deed mij denken aan een Rotterdams voertuig alleen zat er achterop de bus een Federal Signal Vista lichtbalk en stonden er voorop twee blauwe pitten (net als in Rotterdam dus).
Kan iemand mij vertellen van welke regio dit voertuig is en zijn er meer foto's ?
Dan heb je waarschijnlijk een spiksplinternieuw Directe Hulpverlenings Voertuig van Rotterdam-Rijnmond gezien. Aan de Boezembocht staan er 5 klaar, maar uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze nog niet inzetbaar gaan, pas over minimaal 2 weken. Ik heb er wel foto's van, maar niet van mijn hand, dus wellicht heeft iemand eigen foto's om te plaatsen. Anders moeten we nog effe geduld hebben.
Enige twijfel die ik heb, is het type Federal Signal Vista lichtbalk. Ik kan me daar geen voorstelling van maken, maar als het zo'n vierkante platte transparante balk is (niet blauw dus als ie uitstaat), dan is het een Rotterdammer.