Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1898825 keer)

0 gebruikers (en 29 gasten bekijken dit topic.

tatuta

  • NRK - EHBO'er
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 418
  • Geinterreseerde
    • Valvas Multimedia
Reactie #1440 Gepost op: 11 oktober 2009, 14:54:00
was vlakbij een rotonde bij een rws steunpunt ergens in zuid holland
NRK:                                         District ’s-Hertogenbosch e.o.       EHBO’er


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #1441 Gepost op: 11 oktober 2009, 16:46:55
KLPD dan wellicht? En kun je iets specifieker zijn v.w.b. de locatie?
greetz,  Enrique


MHL media

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #1442 Gepost op: 11 oktober 2009, 17:32:08
weet iemand trouwens wanneer die hoogwerker van Roermond vervangen word?


fotograaf : Marco Hoope
Bron: http://www.brandweervoertuigen.com/korpsen/roermond/red.htm

851
HW-28
Scania P93HL6x2Z
Wumag STF280
VR-01-XT
.1992


Ergens volgend jaar men lift mee op de aanbesteding van haaglanden Volvo FM/Bronto
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #1443 Gepost op: 11 oktober 2009, 17:53:05
Is geen echte polizei auto geweest, heeft een keer een stuk over in een autoblad gestaan. Is van een gozer die hem zelf heeft opgebouwd en daar mee voor de lol rond rijd ;)

Aha oke duidelijk, dankje!
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #1444 Gepost op: 12 oktober 2009, 18:50:22
Ik zag zaterdag op de A20 ter hoogte van Capelle aan den IJssel (Rotterdam e.o.) een Vito rijden in ambulance-uitvoering. Verhoogd dak. Was géén wagen van AmbuMedical (die oude demowagen van Amstra met dubbele LED-balk), was géén wagen van AmbulanceWens (geen van de drie), maar hij had een dunne platte donkerblauwe balk voorop, vóór de opbouw als het ware (die lichtbalk was net zoals het Rode Kruis in Brabant ooit een VW Transporter T4 had) en achterop had ie meerdere in de opbouw geïntegreerde schijnwerpers zitten. Die achteropbouw deed me een beetje denken aan de opbouw van die VW Transporter T5 "starship enterprise" van de RAV Zeeland. Iemand enig idee van welke dienst deze ambu is?
greetz,  Enrique


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #1445 Gepost op: 12 oktober 2009, 22:32:36
Ik zag zaterdag op de A20 ter hoogte van Capelle aan den IJssel (Rotterdam e.o.) een Vito rijden in ambulance-uitvoering. Verhoogd dak. Was géén wagen van AmbuMedical (die oude demowagen van Amstra met dubbele LED-balk), was géén wagen van AmbulanceWens (geen van de drie), maar hij had een dunne platte donkerblauwe balk voorop, vóór de opbouw als het ware (die lichtbalk was net zoals het Rode Kruis in Brabant ooit een VW Transporter T4 had) en achterop had ie meerdere in de opbouw geïntegreerde schijnwerpers zitten. Die achteropbouw deed me een beetje denken aan de opbouw van die VW Transporter T5 "starship enterprise" van de RAV Zeeland. Iemand enig idee van welke dienst deze ambu is?

Ik denk dat je deze bedoeld, van Bronts Ambulance Service. Heb hem zelf ooit gefotografeerd in Culemborg geloof ik, maar die foto staat ergens op een andere comp ;-) Dus bij deze de foto van hun eigen site (www.ambulanceservice.nl)



Zie voor meer info: http://www.ambulanceservice.nl/index.php?newsid=22


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1446 Gepost op: 12 oktober 2009, 22:47:12
Andere wagens van Bronts heb ik hier (= Nieuwerkerk, gelegen naast Capelle) wel vaker zien rijden, dus dat zou goed kunnen.

Dat betrof trouwens een Mercedes E-klasse met Binz opbouw.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #1447 Gepost op: 13 oktober 2009, 16:32:33
Bingo! Mysterie ontrafeld! Dat was 'm 100% zeker. Dankjewel!
greetz,  Enrique


voske83

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,368
Reactie #1448 Gepost op: 14 oktober 2009, 20:16:40
Werd vandaag op de A65 (Den Bosch --> Tilburg) gepasseerd door een Volkswagen Golf van de politie (primaire striping). Heb helaas niet kunnen zien van welk korps. Wat mij het meeste opviel was de verlichting. Achterop het dak stond links een blauwe lamp op een standaard, en rechts stond een andere lamp (eveneens op een standaard) maar omdat het donker was heb ik de kleur daarvan niet kunnen zien. Mogelijk dat het glas niet gekleurd is. Mogelijk dat iemand enig idee heeft welke auto ik gezien heb?


Milpol

  • Flora&fauna boa
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 67
Reactie #1449 Gepost op: 14 oktober 2009, 20:19:28
Ik meen te hebben gelezen hier op het forum dat dat een nieuwe VW Polo van het KLPD is, die heeft blauwe en oranje zwaailampen op het dak staan.
Dit is zuiver een privé mening. Schade en/of problemen ontstaan door het opvolgen van deze informatie is geheel voor eigen risico.