Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1902199 keer)

0 gebruikers (en 48 gasten bekijken dit topic.

mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #1780 Gepost op: 11 maart 2010, 00:41:01
Heeft iemand wat extra informatie over het volgende voertuig en een paar extra foto's.
Het is een oude ambulance van Rotterdam die later door een bepaald bedrijf in Brabant, waarvan de ik de naam niet ga noemen want die staat al vaak genoeg op dit forum, is voorzien van een nieuw GMT 610 neusje. Ik zag t aan de velgen en toen ik later het kenteken ging vergelijken in mijn archief bleek het eigenlijk een GMT 600 te zijn met een kleine facelift. Dit is de tweede die zo bij me bekend is.

foto: rotterdam rijmond
71-PR-ZS GMT 600


foto J schillingerhout ambulance-tholen.nl.tt
71-PR-ZS GMT 600 met GMT 610 neus
Deze ambulance is een huurvoertuig en was tijdelijk in dienst in Tholen (mei 2009 tot novermer 2009)


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #1781 Gepost op: 11 maart 2010, 01:45:01
en toen was ik op de site van de Graaff naar extra informatie aan het zoeken en daar kwam ik nummer drie tegen die omgebouwd is van GMT 600 naar GMT 610, het kenteken begint met 41 en de rest kan ik niet meer lezen. Hebben jullie meer info of foto's van dit voertuig.

foto de graaff


groeten
M.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #1782 Gepost op: 11 maart 2010, 08:15:27
en toen was ik op de site van de Graaff naar extra informatie aan het zoeken en daar kwam ik nummer drie tegen die omgebouwd is van GMT 600 naar GMT 610, het kenteken begint met 41 en de rest kan ik niet meer lezen. Hebben jullie meer info of foto's van dit voertuig.

foto de graaff


groeten
M.

41-JS?-??
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #1783 Gepost op: 11 maart 2010, 10:25:37
en toen was ik op de site van de Graaff naar extra informatie aan het zoeken en daar kwam ik nummer drie tegen die omgebouwd is van GMT 600 naar GMT 610, het kenteken begint met 41 en de rest kan ik niet meer lezen. Hebben jullie meer info of foto's van dit voertuig.

foto de graaff


groeten
M.

Ik vermoed dat het een Brabander is want hij heeft zo'n lichtkrantje in de gril zitten.   ;)
Brandweer Papendrecht


Niels.

  • Hobby Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 732
Reactie #1784 Gepost op: 11 maart 2010, 11:27:51
Kenteken is 41-JG-HK  :)


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #1785 Gepost op: 11 maart 2010, 15:07:45
Gebeurd daar met regelmaat dat chevys van 600 naar 610 worden omgebouwd, of alleen de nieuwe voorkant;)
Heb daar tijdje stage gelopen.
Waren toen ook een stuk of 3/4


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #1786 Gepost op: 11 maart 2010, 17:01:22
Heeft iemand wat extra informatie over het volgende voertuig en een paar extra foto's.
Het is een oude ambulance van Rotterdam die later door een bepaald bedrijf in Brabant, waarvan de ik de naam niet ga noemen want die staat al vaak genoeg op dit forum, van een nieuw GMT 610 neusje. Ik zag t aan de velgen en toen ik later het kenteken ging vergelijken in mijn archief bleek het eigenlijk een GMT 600 te zijn met een kleine facelift. Dit is de tweede die zo bij me bekend is.

foto: rotterdam rijmond
71-PR-ZS GMT 600


foto J schillingerhout ambulance-tholen.nl.tt
71-PR-ZS GMT 600 met GMT 610 neus
Deze ambulance is een huurvoertuig en was tijdelijk in dienst in Tholen (mei 2009 tot novermer 2009)

Zo te zien hebben ze dan niet alleen de neus vervangen, maar de hele ambu onder handen genomen. Want ik zie geen spiegel flitsers meer, geen blauw op zeikant ??? Dat ze dat dan weghalen snap ik niet?
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1787 Gepost op: 11 maart 2010, 17:06:20
Dat ze dat dan weghalen snap ik niet?

Als er een schadevoertuig weer in de verhuur gaat zal het betekenen dat een zo goedkoop mogelijk schadeherstel er voor moet zorgen dat het voertuig nog geld op gaat leveren. Dit voertuig zal waarschijnlijk flink beschadigd zijn en zo op een goedkoop mogelijke wijze zijn opgeknapt ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #1788 Gepost op: 11 maart 2010, 17:33:26
Als er een schadevoertuig weer in de verhuur gaat zal het betekenen dat een zo goedkoop mogelijk schadeherstel er voor moet zorgen dat het voertuig nog geld op gaat leveren. Dit voertuig zal waarschijnlijk flink beschadigd zijn en zo op een goedkoop mogelijke wijze zijn opgeknapt ;)
Aha oke  ;)
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #1789 Gepost op: 11 maart 2010, 17:42:43
Terneuzen
http://www.hvzeeland.nl/Hulpdiensten/Medisch/Ambulanceposten/Voertuigen/19136

volgens de info op deze site zou het een Visser zijn maar dit is aantoonbaar fout, want op het desbetrefende voertuig staat groot de naam van mercedes dealer van oever en van vaet en als je dan op de site kijke dan zie je dat ze Miesen importeur zijn.

http://www.vanoeverenvervaet.nl/vanoeverenvervaet/ster_in_mobiliteit/importeur_ambulances

Ik heb die fout over de 19-136 samen met andere fouten doorgegeven aan de redactie van hv Zeeland maar ik verwacht niet dat er ook maar iets mee gebeurt. Het is namelijk de tweede keer dat ik een hele waslijst met fouten doorgeef. Fijne site heb je dan zeg, klopt echt geen kont van de gegevens die bij de voertuigen staan.


Micha,

Zou je mij de ''waslijst'' door kunnen mailen? Wellicht dat ik het dan even kan laten veranderen.. Emailadres staat in mijn profiel :)..

Wat betreft de ambu zal ik is moeten kijken of deze lichten er nog wel op zitten, ik meen nog nooit die lichten achterop gezien te hebben, maar kan het mis hebben natuurlijk