Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1899395 keer)

0 gebruikers (en 22 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2350 Gepost op: 7 december 2010, 21:55:27
Ja, dat is de demo van TM/CS, Opel Nederland en nog wat automatiseringsbedrijven. Zit vol met camera's, ANPR en andere speeltjes  juhf bkll
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #2351 Gepost op: 7 december 2010, 21:56:46
Weet dat Opel er een inderdaad opvallend heeft laten maken voor de aanbesteding voor de surveillancevtgn van het KLPD en daarbij de reg. verkeersdiensten.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #2352 Gepost op: 8 december 2010, 16:06:55
Mogelijk dat dan het KLPD is geweest?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2353 Gepost op: 9 december 2010, 01:25:11
Mogelijk dat dan het KLPD is geweest?

Lees bovenstaande berichten nou eens ....

Is dus een demo van TM/CS ...

Hoogstwaarschijnlijk degene die gemaakt is voor het KLPD en andere regionale verkeersdiensten ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #2354 Gepost op: 9 december 2010, 18:05:17
Lees bovenstaande berichten nou eens ....

Is dus een demo van TM/CS ...

Hoogstwaarschijnlijk degene die gemaakt is voor het KLPD en andere regionale verkeersdiensten ....
Oké, vandaag had die weer een gezien, of de zelfde


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #2355 Gepost op: 12 december 2010, 22:03:54
Raadseltje... dit voertuig (volgens het kenteken al best wel op leeftijd, dit kenteken zou in 1997 afgegeven zijn, hoewel ik niet weet of men toen al dit type Skoda Fabia verkocht...) staat op het Kleinpolderplein bij Roteb Lease. Roteb Lease is ook te lezen op de kentekenplaathouders. Ik heb het voertuig nog nooit eerder gezien. Kenteken komt niet voor in de RDW. ?? Ter info: de Viewpoint-dakset zit in het dak vastgeschroefd (en is er dus niet even voor de grap opgezet ofzo).



foto enriqeu

Extra foto voor de duidelijkheid, anders weet niemand waar het over gaat. Ik heb roteb lease een mailtje gestuurd met de vraag wat dit voor voertuig is.

De skoda word gebruikt voor de Praktijkschool/Bedrijfsschool zoals ze het zelf noemen, en is geprepareerd om bepaalde storingen te simuleren die de leerlingen dan vervolgens op moeten sporen. Dit voertuig is voor Roteb Lease Praktijk Trainingen. Deze trainingsauto word niet verder opgeknapt en zal niet meer de weg opgaan, het is nooit een HV voertuig geweest.

Bron: Dhr Bikker, Roteb lease opleidingen.

Ik had zelf eigenlijk niet meer verwacht dat ze iets terug zouden sturen, en dit vind ik wel heel netjes.


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #2356 Gepost op: 12 december 2010, 22:18:31
Nu snap ik de lettercombinatie van het kenteken ook beter. RL-PT-03 -> Roteb Lease - Praktijd Training - voertuig nr. 3


Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #2357 Gepost op: 14 december 2010, 15:33:14
Dit voertuig kwam ik vandaag in Zwolle tegen. Met een blauwe balk op de cabine. De naam niet zo goed kunnen lezen maar zag iets van "Dienst Rijopleiding"??





Sorry voor de kwaliteit...via gsm gemaakt.


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #2358 Gepost op: 14 december 2010, 15:39:44
Is een rijopleidingsvoertuig.


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #2359 Gepost op: 14 december 2010, 15:57:46
Zo te zien een voertuig van ProCenter, bedoeld voor rijtraining voor het rijden met een MICU.
Geloof niet alles wat je denkt.