Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1899394 keer)

0 gebruikers (en 21 gasten bekijken dit topic.

fast-one

  • ambulance-chauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 149
Reactie #2830 Gepost op: 20 juni 2011, 09:03:04
Iemand die meer van dit voertuig weet? Vrijdag gespot bij Wensink (mercedes) te Harderwijk:






dit voertuig wordt nu gebruikt tijdens de vvt dagen / profchecks vvt door de SOSA.
is inderdaad een lege bestelwagen met een delphis dak opbouw.
de verdere achtergrond is mij onbekend.

groeten fast-one


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #2831 Gepost op: 20 juni 2011, 18:35:15
Ze hebben/krijgen er meer; elke dienst van het KLPD krijgt zo'n beetje één container. Ze hebben één spiksplinternieuw DAF LF haakarmvoertuig en ze krijgen nog een tweedehands LFR-brandweerhaakarmvoertuig (die ze rood laten met BRANDWEER erop). Containers zijn dus t.b.v. DSI, L(T)FO, etc.

Enrique bedoelt een volvo


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #2832 Gepost op: 20 juni 2011, 19:31:14
Kwam vanmorgen rond 8 uur, ter hoogte van de Veenweidelaan in Purmerend een Volvo XC60 tegen met Vista balk erop. Leek mij een HAP auto maar is de eerste keer dat ik deze zag. Iemand die er meer over weet? Nieuwe auto ofzo?
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #2833 Gepost op: 20 juni 2011, 19:48:07
Kwam vanmorgen rond 8 uur, ter hoogte van de Veenweidelaan in Purmerend een Volvo XC60 tegen met Vista balk erop. Leek mij een HAP auto maar is de eerste keer dat ik deze zag. Iemand die er meer over weet? Nieuwe auto ofzo?

De kans is idd héél groot dat het een HAP auto is.
Steeds meer regio's stappen op de XC60 over (hele goede keus overigens ;-))


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #2834 Gepost op: 20 juni 2011, 19:52:23
Enrique bedoelt een volvo
Ik ben 's ochtends duidelijk niet op mn best...  e050 0098
greetz,  Enrique


Bart S

  • Gast
Reactie #2835 Gepost op: 20 juni 2011, 20:24:11

dit voertuig wordt nu gebruikt tijdens de vvt dagen / profchecks vvt door de SOSA.
is inderdaad een lege bestelwagen met een delphis dak opbouw.
de verdere achtergrond is mij onbekend.

groeten fast-one


Het was een demo van een opbouwer. De mannen van de ambulance academie waren aan het rondkijken voor een nieuw voertuig toen ze deze tegenkwamen. En zodoende is hij aan de vloot toegevoegd. Rijd erg goed trouwens!


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #2836 Gepost op: 20 juni 2011, 20:35:52
Auto waar ik het net over had, had een kenteken met 52-RFK-?
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #2837 Gepost op: 20 juni 2011, 21:27:18
Auto waar ik het net over had, had een kenteken met 52-RFK-?

Dat heb je dan niet helemaal goed gezien, want bij het natrekken als eindcijfer 0 t/m 9 komt er geen Volvo uit hoor  ::)


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #2838 Gepost op: 20 juni 2011, 21:56:45
Het was een demo van een opbouwer. De mannen van de ambulance academie waren aan het rondkijken voor een nieuw voertuig toen ze deze tegenkwamen. En zodoende is hij aan de vloot toegevoegd. Rijd erg goed trouwens!
vreemd. het is wel zo dat de meeste ambulanzmobile ambulances kaal zonder interieur aankomen bij Visser, met dus alleen dat dak erop. maar waarom bestellen ze dan niet gewoon een sprinter bestelbus zonder dat dak, want nu hebben ze ook nog  de blauwe lampen af moeten plakken of zwart moeten spuiten, en dat dak zal ook niet echt gratis zijn.
(sommige ambulanzmobile ambulances worden in nederland geleverd met een ambulanzmobile interieur en komen dus bijna kant en klaar aan)


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #2839 Gepost op: 25 juni 2011, 12:58:27
Kwam vanmorgen rond 8 uur, ter hoogte van de Veenweidelaan in Purmerend een Volvo XC60 tegen met Vista balk erop. Leek mij een HAP auto maar is de eerste keer dat ik deze zag. Iemand die er meer over weet? Nieuwe auto ofzo?


 O0
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.