Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1904697 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #380 Gepost op: 1 mei 2007, 23:16:08
weet iemand of brandweer haarlem een nieuwe mercedes AL heeft? en  hoeveel en op welke post??

gr. Vincent

Vincent, er zijn 2 nieuwe autoladders vervangen dit jaar

Mercedes atego 24 meter op kazerne west (Zijlweg) 54-752
Mercedes atego 30 meter op kazerne Oost 54-753

Foto Arno de Kock
www.brandweerhaarlem.nl




[verwijderd door de beheerder]
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #381 Gepost op: 1 mei 2007, 23:19:16
dankjewel. is dat die van de foto die van 24 meter zoja heb je die ook van 30meter? ik hoorde wel vaker dat hrlm een nieuwe al had alleen zag niks op internet  gr.


VRK Fotografen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,355
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #382 Gepost op: 1 mei 2007, 23:28:02
dankjewel. is dat die van de foto die van 24 meter zoja heb je die ook van 30meter? ik hoorde wel vaker dat hrlm een nieuwe al had alleen zag niks op internet  gr.

bij deze

Foto Jeffrey Koper



[verwijderd door de beheerder]
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #383 Gepost op: 2 mei 2007, 00:09:13
Dat zijn nog eens mooie autoladders 8)


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #384 Gepost op: 2 mei 2007, 11:19:57
Dat zijn nog eens mooie autoladders 8)

we hebben hier alleen maar mooi matriaal  :D


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #385 Gepost op: 2 mei 2007, 14:37:38
och och :P


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #386 Gepost op: 2 mei 2007, 18:41:57
;D


steven.hfh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #387 Gepost op: 3 mei 2007, 12:33:07
In verband met de treinbrand op station Delft-Zuid (link 1, link 2 en link 3) van gisteravond waar ik bij aanwezig was, heb ik achteraf wat foto's opgezocht op internet. Ik kwam toen deze foto tegen.

Nu wil het geval dat ik dit voertuig, in combinatie met een Opel Zafira (?) met dezelfde striping al eens eerder ben tegengekomen op de Provincialeweg in Delft. Zij maakten toen gebruik van (blauwe) optische en geluidssignalen en reden in de richting van Rijswijk. Omdat mij deze wagens toen al opvielen en ik ze nog nooit eerder had gezien, probeerde ik destijds (herfst 2006 dacht ik) op te zoeken van welke dienst ze nu eigenlijk waren. Zonder resultaat.

Nu kwam ik dus zojuist de bovenstaande foto tegen en ik ben er zeker van dat het dezelfde wagen is. Zou iemand mij kunnen vertellen wat voor voertuig dit is, tot welke dienst deze behoort en (indien bekend) waar deze is gestationeerd? Alvast bedankt! ;)


brielle

  • Gast
Reactie #388 Gepost op: 3 mei 2007, 12:36:20
ik ben ook niet super op de hoogte maar ik heb deze auto in zafira uitvoering wel is gezien ik wist ook niet percies wat het was het enige wat ik weet is dat er ONGEVALLEN BESTRIJDING opstond. dus ik ben ook benieuwd wat dit nou eigelijk is


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #389 Gepost op: 3 mei 2007, 12:36:59
Dit is een voertuig van de NS ongevallenbestrijding, dit voertuig heeft drie aparte containers met oa redgereedschap, die er met de kraan afgetakeld kunnen worden. Meer kan ik je er ook niet over vertellen ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!