Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1917472 keer)

0 gebruikers (en 28 gasten bekijken dit topic.

Bernt

• Senior gebruiker
Reactie #3970 Gepost op: 24 september 2012, 21:22:25
Niet 2 voor en 1 achter?

mark hes

• Senior gebruiker
Reactie #3971 Gepost op: 24 september 2012, 21:23:12
Jep. Dat was 'm. Thanks heren O0

Vandaag een VZA gele Mercedes Sprinter (nieuw model) ambulance gezien met, uit mn hoofd, twee pit lampen op het dak. Eentje voor en eentje achter. Geen nummer gezien. Wie weet er hier meer over? Logistiek voertuig?

een ambulance van VZA international, word gebruikt voor medische repatriėringen

www.vzainternational.nl

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #3972 Gepost op: 24 september 2012, 21:26:10
Ja. Dat moet hem geweest zijn, en inderdaad blijkbaar 2 voor en 1 achter. Had die ene gemist  e050
Thnx
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

mark hes

• Senior gebruiker
Reactie #3973 Gepost op: 24 september 2012, 21:32:45
Ja. Dat moet hem geweest zijn, en inderdaad blijkbaar 2 voor en 1 achter. Had die ene gemist  e050
Thnx
VZA international heeft een Visser type 1 gehad met de kenmerkende diehoek lampen linksvoor en rechtsachter, hier werden wel meer Visser ambulances mee afgeleverd.
In Duitsland was dit ook heel normaal, 2 zwaailampen, 1 linksvoor en de andere rechtsachter. Mogelijk zag je hierdoor maar 2 zwaailampen  ;).
(VZA intarnational heeft ook een lage sprinter met een lichtbalk voor en 1 blauwe zwaailamp achter)

mark hes

• Senior gebruiker
Reactie #3974 Gepost op: 24 september 2012, 21:52:50
zoiets dus, gewoon een mercedes W210, nog niet eens zo oud dus  :)

foto mobile.de

Canonfreak

• Senior gebruiker
Reactie #3975 Gepost op: 24 september 2012, 22:22:18
Is een shovel van politie Amsterdam,

Zie http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=59294.0

of een externe link http://www.vastgereden.nl/nieuws/1381/nieuwe-volvo-l70f-voor-politie-amsterdam-amstelland.html

Zoiets had ik al in gedachten, bedankt! Hij kreeg trouwens begeleiding van een motoragent. O0

TDMdR

• Senior gebruiker
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #3976 Gepost op: 24 september 2012, 23:32:04
Zoiets had ik al in gedachten, bedankt! Hij kreeg trouwens begeleiding van een motoragent. O0

Volgens mij door een mede-forumlid, welke later volop in beeld stond te bellen...

Het is trouwens geen balk, maar een omgeklapte zwaailamp. Die is naar beneden geklapt omdat de shovel anders niet in de garage past. Normaal zou deze bij een inzet opgeklapt worden, maar dat zijn ze waarschijnlijk vergeten.

Canonfreak

• Senior gebruiker
Reactie #3977 Gepost op: 25 september 2012, 18:54:31
Volgens mij door een mede-forumlid, welke later volop in beeld stond te bellen...

Het is trouwens geen balk, maar een omgeklapte zwaailamp. Die is naar beneden geklapt omdat de shovel anders niet in de garage past. Normaal zou deze bij een inzet opgeklapt worden, maar dat zijn ze waarschijnlijk vergeten.

Als ik mag gokken? dielangemotormuis? 0098

Maar ik meende dat het partroon: aan-uit-aan-uit was? En zat er een led lamp in dan?

Dion

• Senior gebruiker
Reactie #3978 Gepost op: 25 september 2012, 18:59:25

http://www.vastgereden.nl/nieuws/1381/nieuwe-volvo-l70f-voor-politie-amsterdam-amstelland.html
Ik zie op de foto's gewoon een flitser zitten of ben ik nou heel erg bijziend?  e050

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #3979 Gepost op: 25 september 2012, 19:05:55

http://www.vastgereden.nl/nieuws/1381/nieuwe-volvo-l70f-voor-politie-amsterdam-amstelland.html
Ik zie op de foto's gewoon een flitser zitten of ben ik nou heel erg bijziend?  e050
Van vastgereden.nl heb je de bovenste foto genomen, je moet naar die er onder kijken, dan zie je een hella-pitje ondersteboven. Op andere foto's op het internet staat deze rechtop en komt boven de cabine uit. Moet dus omklapbaar zijn.

Citaat