fotograferen brand, ongeval etc

Auteur Topic: fotograferen brand, ongeval etc  (gelezen 28449 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Kimmerly

• Gast
Reactie #110 Gepost op: 17 juni 2005, 20:47:56
Nog een keer de vraag hoe is hij er dan aangekomen dat hij er 1 heeft lijkt mij duidelijk!

Target77

• Gast
Reactie #111 Gepost op: 17 juni 2005, 20:48:31
Het is eerder de vraag: Hoe ben je eraan gekomen?????

Deze foto zal ongetwijfeld wel op de een of andere site staan waar ze die zooi verkopen. Betwijfel het of hij er een in zijn bezit heeft Kim   ;) ;D ;D

7194

• Senior gebruiker
Reactie #112 Gepost op: 17 juni 2005, 20:51:50
Nog een keer de vraag hoe is hij er dan aangekomen dat hij er 1 heeft lijkt mij duidelijk!

Nogmaals mijn reactie dan.  ???

Welke wil je hebben? (Ik heb er geen één van in eigen bezit)

Kimmerly

• Gast
Reactie #113 Gepost op: 17 juni 2005, 20:54:27
Wat ik bedoel aan te geven is dat het duidelijk is dat je het niet mag gebruiken.  Echter als het word gezien dan zal de verbalisant aanhouden en een onderzoek starten naar de afkomst van het jasje. ;)

7194

• Senior gebruiker
Reactie #114 Gepost op: 17 juni 2005, 20:56:46
Wat ik bedoel aan te geven is dat het duidelijk is dat je het niet mag gebruiken.  Echter als het word gezien dan zal de verbalisant aanhouden en een onderzoek starten naar de afkomst van het jasje. ;)

dat hij er 1 heeft lijkt mij duidelijk!

::) ::) ::) ::)

Kimmerly

• Gast
Reactie #115 Gepost op: 17 juni 2005, 20:58:01
oke snap mijn verwarring waarom een vraag stellen terwijl het niet aan de orde is. ??? ??? ???

7194

• Senior gebruiker
Reactie #116 Gepost op: 17 juni 2005, 21:07:27
oke snap mijn verwarring waarom een vraag stellen terwijl het niet aan de orde is. ??? ??? ???
Verwarring. Ik ben nu de gene die in de war is.  :P

112Zutphen stelt een vraag. Jij reageert hierop met de vraag hoe hij aan dat hesje komt. (Terwijl er niet bij staat dat hij er één in het bezit heeft). Ik geef dit ook aan.
Vervolgens zeg je dat het voor jou duidelijk is dat hij er één heeft. (Waar jij dit uit opmaakt? Joost mag het weten.)

Vervolgens reageren Target en ik nogmaals. En dan geef je aan dat je ermee wilde zeggen dat hij het niet mag gebruiken.

Beetje tegenstrijdig in mijn ogen. Maar ik kan het verkeerd hebben  ???

Atego

• Forum gebruiker
  • Waar geen vuur is is ook geen brand
    • Brandweer Nunspeet
Reactie #117 Gepost op: 17 juni 2005, 21:09:48
Om eens in te springen op jullie ik heb ook een vestje met de tekst FOTOGRAAF BRANDWEER  Deze is besteld door ons gemeente korps en alleen ik heb er 1 die mij is gegeven door het korps. Dit om de reden dat er wel eens klachten kwamen van foto's op diverse site's van jongeren  die een onofficiele brw site hebben. Ik beheer en onderhoud de officiele site en mag dan ook wat dichter bij de incidenten komen. Ook weet men natuurlijk wel dat als er meer vesten komen die niet zijn uitgegeven dat er iets aan de hand is.  Om ook aan de omstanders te laten zien dat het bij de brandweer hoort heb ik dat vest gekregen. En het vest is gewoon in nederland te verkrijgen hoor
Met vriendelijke groet   www.brandweer-nunspeet.nl

Kimmerly

• Gast
Reactie #118 Gepost op: 17 juni 2005, 21:28:13
Oke nou is het dus wat duidelijk maar jullie zijn het hopelijk wel met mij eens dat het verkopen van dit soort kleding niet strafbaar is gesteld maar het op de openbare weg wel.

Mijn mening: Ik vind dat het strafbaar moet worden gesteld om dit soort kleding te verkopen. (natuurlijk wel met de logo's enzo van de politie, brandweer of ambulance enz)

Een paar maanden geleden was er nog ophef over te koop aangeboden kleding van de politie op het internet. Er werd hier gesproken dat collega's ervan verdacht werden dit op die site te hebben geplaatst. Naar die collega's werd een onderzoek gedaan en de verdere afloop moet nog blijken.

Waarom mag het gewone publiek het dan wel???

Atego

• Forum gebruiker
  • Waar geen vuur is is ook geen brand
    • Brandweer Nunspeet
Reactie #119 Gepost op: 17 juni 2005, 21:33:01
Ik zou niet weten waarom het verboden moet worden men moet mensen die het onterecht dragen gewoon straffen. Ik draag het niet onterecht terwijl ik toch wel gewoon publiek ben. Ok ik heb dan de website en het onderhoud maar dat doe ik geheel vrijwillig en kosteloos. Daar tegenover staat van hun dat ik als ik wat vraag ook vaak gedaan kan krijgen zoals het vest wat ik gewoon netjes heb gevraagd. Hun vonden het een goed idee en ik moest maar op zoek gaan  dat heb ik gedaan en doorgegeven waar ze het konden bestellen. Dus ik dacht dat ik het toch allemaal netjes via de regels doe en dat mij niets te verwijten valt .
Met vriendelijke groet   www.brandweer-nunspeet.nl