Nou al jullie het echt willen weten, ik heb het hesje zelf gemaakt.
Maar als ik het dus goed begrijp mag je die dus niet dragen in het openbaar.
Of wel??, ik heb wel eens gehoord dat als je kleding met daarop politie aan hebt, als mensen je dan aanspreken, dat je dan moet zeggen dat je niet van de politie bent. Als je dat doet is er niets aan de hand.
En even terzijde, ik was niet van plan om het hesje in welke vorm dan ook in het openbaar te dragen. Het is voor mijn verzameling.
En voor de gene die willen weten hoe ik het gemaakt heb hier het recept:
Men neemt een blanco hesje van de xenos ® of andere winkel. Men zorgt voor een digitale afbeelding in spiegelbeeld van de te drukke tekst. Men print de afbeelding op speciaal strijkpapier om kleding te bedrukken. Men snijdt de tekst zorgvuldig uit. Men legt het te bestrijken kledingstuk vlak neer en strijkt dit glad. ( let op de temperatuur van de strijkbout zodat kleding met kunststoffen niet smelt!) vervolgens plaats met de uit gesneden tekst op de gewenste plaats, en strijkt met een verhitte strijkbout dit gedurende 3-5 min. ( let op de temperatuur van de strijkbout zodat kleding met kunststoffen niet smelt!) nadat het geheel is afgekoeld het papier van de kleding voorzichtig verwijderen. En tadaaa klaar is kees!