fotograferen brand, ongeval etc

Auteur Topic: fotograferen brand, ongeval etc  (gelezen 28438 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Firechief P

• Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #130 Gepost op: 18 juni 2005, 10:12:48
..........Nou al jullie het echt willen weten, ik heb het hesje zelf gemaakt.  8)

.........Het is voor mijn verzameling.  :P

De nieuwe manier van verzamelen....  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\.... je eigen verzamelstukken maken.

-----------------------------------------------------------------------------
Maar over het hesje, denk dat de gemiddelde politieagent het niet echt leuk vind als je met zo'n hesje aanloopt.   :-X

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #131 Gepost op: 17 juli 2005, 21:06:47
'k zal wel eens een foto maken Ronald, dan kunnen ze het allemaal zien  :P :P ;D

Ronald is gespot in z'n brandweerjas  ;D ;D ;D

Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

firemanr

• Gast
Reactie #132 Gepost op: 17 juli 2005, 21:08:25
Ronald is gespot in z'n brandweerjas  ;D ;D ;D

En dit is dan de binnenvoering..... ;D

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #133 Gepost op: 17 juli 2005, 21:12:24
En dit is dan de binnenvoering..... ;D
kan je nagaan wat er van jou overblijft als je de rest ook aantrekt  ;D ;D ;D

firemanr

• Gast
Reactie #134 Gepost op: 17 juli 2005, 21:13:24
kan je nagaan wat er van jou overblijft als je de rest ook aantrekt  ;D ;D ;D

Hetzelfde , maar dan waarschijnlijk geen korte broek meer..... :-\ ;D

ArieScanner

• Senior gebruiker
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #135 Gepost op: 28 juli 2005, 16:51:12
Hier was een uurtje geleden ruim een melding van een persoon onder de trein. Al gauw hoorde ik dat de persoon was overleden. Het was 10 minuten fietsen, maar ben niet gegaan. Ik vind dat je daarvan geen foto's mag maken, wat vinden jullie. Waren jullie in mijn situatie wel gegaan...
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #136 Gepost op: 28 juli 2005, 16:52:31
Hier was een uurtje geleden ruim een melding van een persoon onder de trein. Al gauw hoorde ik dat de persoon was overleden. Het was 10 minuten fietsen, maar ben niet gegaan. Ik vind dat je daarvan geen foto's mag maken, wat vinden jullie. Waren jullie in mijn situatie wel gegaan...

Nee, zou ik ook niet doen, misschien een overzichtsfoto van de ter plaatse voertuigen maar niet van het ongeluk zelf dan, in die situatie
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #137 Gepost op: 28 juli 2005, 16:55:39
Ik vindt dat je juist hebt gehandeld  ;)

Ricardo B

• Senior gebruiker
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #138 Gepost op: 28 juli 2005, 17:35:16
Ik vindt dat je juist hebt gehandeld  ;)
Ik ook, ik heb het weleens meegemaakt, werd niets bij de melding gezegd buiten het adres en dat de life liner 2 vloog, dat kan dus van alles zijn. Ik ben toen wel tp geweest maar heb verder niet veel gedaan daar. En als je foto's maakt vindt ik dat je deze voor jezelf moet houden en zeker niet op internet moet plaatsen, dat hoort niet (foto's van suicide horen sowieso niet op het net thuis) !!!!

Gr. ricardo
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen

Rémon Duivestein

• Gast
Reactie #139 Gepost op: 28 juli 2005, 18:57:19
Ricardo,

suicide horen niet op internet inderdaad maar ook niet in het nieuws. Als wij een trein, metro melding horen waarbij een springer is gaan wij niet de redactie bellen.. kort weg gezegd: het is geen nieuws!.

Maar opzich al zal iemand onder de trein liggen zal de brandweer politie het afschermen. En wat heb je aan een slachtoffer?? Dat verkoop je toch niet. een overzicht foto is dan genoeg.