aed electroden

Auteur Topic: aed electroden  (gelezen 3418 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #10 Gepost op: 30 juli 2008, 00:36:14
dit is het antwoord van NRR.

Uw vraag hoort niet zozeer bij de NRR als wel bij de fabrikanten van AEDs thuis. Overigens leveren de meeste AED leveranciers ook een converter zodat elektroden overgenomen kunnen worden door de ambulance. Echter het ambulanceprotocol voorziet hier (nog?) niet in.

Met vriendelijke groeten,
Nederlandse Reanimatie Raad.

Haha, die is leuk, het ambulanceprotocol voorziet daarin nog niet..... :-\
Nee dat is namelijk ook helemaal niet nodig, voor gebruik van een converter is geen aanwijzing uit het ambulanceprotocol nodig. Het zou beter zijn als de fabrikanten converters beschikbaar stelden aan iedere klant, maar helaas, dat gebeurt dus niet.
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

helm

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 30 juli 2008, 08:58:16
Het zou beter zijn als de fabrikanten converters beschikbaar stelden aan iedere klant, maar helaas, dat gebeurt dus niet.

En hoeveel coverters/verloopstekkertjes moeten dat dan zijn? Want niet iedere ambulancedienst werkt nl. met Corpuls.  ;)

amstaf3

• Senior gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 31 juli 2008, 10:03:18
ik heb bij deze weer een mailtje naar de NRR gestuurd namens ons zal ik maar zeggen

ik denk dat u maar eens moet lezen op hulpverleningsforum.nl bij Vragen aan Ambulance bij Re: aed electroden

daar heb ik een vraag gesteld hierover en aan de antwoorden zou dit wel gewenst zijn tevens kunnen jullie als NRR meer en beter met de betrokkende aed fabrikanten praten als en individu alleen tevens zouden jullie ook bij het min van volksgezondheid ook deze wens kunnen neerleggen

en dit is het antwoord er op

Uw gewijzigde vraag willen wij met genoegen inbrengen in de FHI, de federatie voor technologiebranches waar de meeste Nationale AED-distributeurs in Nederland bij zijn aangesloten. Over de voortgang hiervan houden wij u op e hoogte.

Met vriendelijke groeten,
Nederlandse Reanimatie Raad.
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende