ik ben een nitwit,
Dat je hoofd word afgebeten door mensen omdat je afwijkt van een beroepsgroep of oordeelt hierover heb ik al eens geschreven.
Echter, VroemVroem Azijnzijkerd schrijft "in een groot aantal gevallen". Hij zegt dus niet in alle gevallen.
Laat het nu maar aan de professionals over of zij een spoedtransport doen of niet.
En ga als burger niet een ambulancebroeder\politieagent ter verantwoording roepen over een keuze die gemaakt is.
Volgens mij ga jij hier voorbij aan het feit dat het de taak is van de burger om dit tot orde te roepen, want wie kan/mag het anders doen. De TAAK wordt toch uitgevoerd in opdracht van de overheid/burger? En dat het niet altijd aan de prof moet worden overgelaten bewijzen ook diverse ongevallen met in mijn achterhoofd houdende het ongeval bij Hoorn A7 van niet zo lang geleden.
Iedereen heeft er zoveel verstand van zeg......
Voor je dit bij mij gaat opgooien, ik maak hedentendage nog steeds gebruik van begeleiding wanneer nodig. Of het nou is omdat ik groot ben of omdat ik moet worden ingezet is om het even. Ook heb ik begeleidingen zelf gedaan en zelf gevraagd om begeleidingen.
Waar het hier om gaat is iemand die een protocol inziet voor een regeling/wet. Zelfde zie je tegenwoordig bij alle BRL regels die door het KIWA worden gezien als wet.
Zoals iemand hier al schreef is een protocol voor een vast gegeven, elke situatie is echter weer anders dus een protocol kan niet geschreven worden voor elke situatie. Nu komt het mooie van mensen, wij passen ons aan. Dus ook in onze werkzaamheden.
BTW dat inzet voor begeleiding wordt gebruikt als publiciteit stunt.... Azijnzijkerd, ik acht je van een hogere intelligentie.