Politie Terreinvoertuigen

Auteur Topic: Politie Terreinvoertuigen  (gelezen 220032 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #330 Gepost op: 12 juli 2014, 15:35:39
Citaat van: -Volvo-34- link=msg=1283172 date=1405090732
Geen STOP/VOLGEN bordjes? Of zit dit in de zonneklep.

Zitten in de (overigens erg mooie) balk. De balk is heel dun maar er zitten volwaardige ledborden in met daarop verschillende teksten, zoals bv "rijopleiding" of "niet inhalen" of "afstand houden".
De camera op dak kan gebruikt worden om bij rijopleidingen alles te filmen.
Er zit een groot (niet OEM) computerscherm in het dashboard.

EvEs

• HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
Reactie #331 Gepost op: 12 juli 2014, 22:15:47

Dus het is eigenlijk een terreinwaardig noodhulpvoertuig compleet uitgerust met alle poespas waar iedere diender van kwijlt én een fatsoenlijke lichtbalk, in gebruik bij een club die opleidingen verzorgen.... ::)

Tja.... (mompelt iets over geld en een balk..)

Misschien ben ik wel jaloers en gun ik een anders niks, maar ik vindt zo'n voertuig voor een opleidingscentrum echt te gek voor woorden. Ik laat deze foto's net zien aan een collega die het toch ook wel met me eens is..

Grumpy91

• Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #332 Gepost op: 12 juli 2014, 22:17:57
Je bedoelt geld over de lichtbalk smijten?  98uiye
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

EvEs

• HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
Reactie #333 Gepost op: 12 juli 2014, 22:21:38
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1283360 date=1405196277
Je bedoelt geld over de lichtbalk smijten?  98uiye

:D

Ja kom op zeg. Leren bekleding. zijn ze helemaal van de pot gerukt. Wij hier een beetje smeken om een fatsoenlijke terreinwagen zonder poespas, zie je dit voorbij komen. Wat is er mis met een simpel gopro'tje om je ritten te filmen. Een beweegbaar PTZ, waterdicht, voertuiggemonteerd camera'tje heb je niet onder de 1000 euro hoor.
Ik ga even in een hoekje liggen huilen nu.

Grumpy91

• Senior gebruiker
Reactie #334 Gepost op: 12 juli 2014, 22:26:36
Mag ik mee huilen? Want er wordt soms belachelijk geld besteed aan onnozele dingen en voor dingen die er echt toe doen om je werk beter/functioneler te maken is geen geld.....

En had eens Politie gemaild over de camera's die ze gebruiken, ik schrok beetje best wel van de prijs want met die 1000 euro kwam je aardig in de buurt, voor dat geld had je een camera+4gb kaartje+versleutelde beelden.... Oja, en lader enzo. Maar je kon die dan niet monteren want dat moet je los komen....
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

sylvester1986

• Gast
Reactie #335 Gepost op: 12 juli 2014, 22:59:47
Die reling bij de laadbak is wel handig voor meerdere verdachten, kun je ze mooi aan vastmaken >:D
Citaat van: RS6 link=msg=1283113 date=1405079341

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #336 Gepost op: 13 juli 2014, 09:34:54
Het ding, zoals hij er staat, schijnt goedkoper te zijn dan een LAPV Transporter...
Ik zou hem echter zo ruilen.
Touran weg, Transporter weg. Deze ervoor terug. Hij is overzichtelijk, redelijk snel en ook in het terrein doet hij het aardig. Stoepjes merk je niks van... En zo als hij hier is uitgevoerd heeft hij uitstraling.
Past goed bij ons "stoere" politiepak...  O0

Grumpy91

• Senior gebruiker
Reactie #337 Gepost op: 13 juli 2014, 09:50:22
En dan in de  "nieuwe" kleuren: dat stoere blauw met geel!

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #338 Gepost op: 13 juli 2014, 14:04:06
I'm in! Alleen door nauwe straten en hofjes rijden wordt wat lastiger, ook lust hij wel een druppeltje denk ik  0098
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #339 Gepost op: 13 juli 2014, 14:16:54
Ik niet, dat worden een hoop extra brokken...
Als een 4x4 ''gaat'', dan heb je wat ervaring nodig om de boel te redden.
Met de huidige basis rij-opleidingen gaat dat hem niet worden.

Citaat van: EvEs link=msg=1283361 date=1405196498
:D

Ja kom op zeg. Leren bekleding. zijn ze helemaal van de pot gerukt.

Ik zal er niet al te veel over uitwijden maar het ''probleem'' van afwijkende kavels is dat er bepaalde wensen/eisen zijn om goed met zo'n voertuig te kunnen werken.
Een voorbeeld is een achteruitrijdcamera of een een bepaalde motorisering. Leverancier's bieden alleen totaalpakketten aan waardoor je, als je 1 optie wilt, veelal goedkoper uit bent om het hele pakket te nemen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !