Politie Terreinvoertuigen

Auteur Topic: Politie Terreinvoertuigen  (gelezen 219384 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

EvEs

• HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
Reactie #340 Gepost op: 13 juli 2014, 16:14:05
Dat snap ik ook wel, maar waarom worden onze Hoerans dan zo uitgekleed? Daar kopen ze een dure auto om hem vervolgens te downgraden. (Stuurwielbediening zonder standaard radio kan namelijk helemaal niet)

EvEs

• HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
Reactie #341 Gepost op: 13 juli 2014, 16:15:21
En ik zou ook zo onze Ford Ranger inruilen voor een VW terreinwagen. Al rijdt hij nog zo slecht. Slechter zitten dan in een Ranger, kan niet.

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #342 Gepost op: 13 juli 2014, 18:43:18
Is het kavel terreinvoertuigen ooit wel aanbesteed en gegund eigenlijk? Ik dacht dat hij destijds wel in de aanbesteding zat, maar ik heb nooit gezien wat het uiteindelijk geworden is. Er rijden dan ook nog veel verschillende types rond (wel zo leuk overigens :))
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Firefighter1970-b.d.

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
Reactie #343 Gepost op: 13 juli 2014, 19:52:01

Is er wel een kavel voor terreinvoertuigen in de aanbesteding geweest ?
Volgens mij niet.

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #344 Gepost op: 13 juli 2014, 21:43:38
Het laatste wat ik erover heb kunnen terugvinden is dit:
Citaat van: HAPRPAA link=msg=1063905 date=1343157228
Heeft iemand al een VW Amerok gespot in politiestriping? Ga er vanuit dat alle nieuw 4X4 ook van Volkswagen worden. (...)
Citaat van: Jerommeke link=msg=1063946 date=1343167399
Ik niet ;) Die aanbesteding is nog niet begonnen  ;)

Dan zal ik wel in de war zijn met de voorgaande aanbesteding.
Overigens vraag ik me af in hoeverre aanbesteden van terreinvoetuigen nuttig is. Zoveel zijn het er niet binnen politie Nederland en er zitten een aantal tussen met een heel specifieke taak (denk aan de strandvoertuigen). Los aanschaffen is in dat geval misschien wel makkelijker.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #345 Gepost op: 14 juli 2014, 07:13:27
Citaat van: EvEs link=msg=1283428 date=1405260845
Dat snap ik ook wel, maar waarom worden onze Hoerans dan zo uitgekleed? Daar kopen ze een dure auto om hem vervolgens te downgraden. (Stuurwielbediening zonder standaard radio kan namelijk helemaal niet)

Omdat er wijze heren hebben besloten dat een radio onzin is... In enkele regio's heeft men nooit een radio gehad omdat het alleen maar afleidt... Laten die regio's nou ook een aardige vinger in de pap hebben gehad  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

EvEs

• HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
Reactie #346 Gepost op: 15 juli 2014, 00:37:06
"Wijze heren" Op de een of andere manier kom je deze terminologie alleen tegen bij mislukkingen 😃

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #347 Gepost op: 16 juli 2014, 22:00:11
Citaat van: Jerommeke link=msg=1283501 date=1405314807
Omdat er wijze heren hebben besloten dat een radio onzin is... In enkele regio's heeft men nooit een radio gehad omdat het alleen maar afleidt... Laten die regio's nou ook een aardige vinger in de pap hebben gehad  ::)

Men is bij ons redelijk creatief... alle radios zijn weg uit de Tourans maar de collega's hebben zelf geknutseld. Van een radio op accu, autoradio in houten kistje op sigarettenaansluiting op de achterbank, tot 12volt->220volt convertors met daaraan een volwaardig "torentje" met 2 speakers cd, en afstandbediening. En dan geplaatst op de kist in de kofferbak met de speakers naar voren... tamelijk lachwekkend maar het werkt wel.

alleen belachelijk dat het anno 2014 zo moet...  :-X

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #348 Gepost op: 16 juli 2014, 23:43:36
Het kan allemaal simpeler. SD-kaartje in de BB duwen met muziek er op. BB (of je eigen telefoon) koppelen aan de bluetooth carkit en daarop dan muziek selecteren in het menu. Gaat de muziek gewoon via de boxen en met prima kwaliteit. Oké, het is geen radio maar toch ;)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #349 Gepost op: 17 juli 2014, 00:09:44
Gelukkig hebben wij maar in 1 van de 9 auto's zo'n carkit... En laat in die auto nou ook net radio zitten  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !