Welke zaklamp gebruiken jullie?

Auteur Topic: Welke zaklamp gebruiken jullie?  (gelezen 63835 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

piet60

• vkr-pop
  • Senior gebruiker
Reactie #60 Gepost op: 26 april 2011, 22:50:08
Magcharger (komt nog steeds het meeste licht uit....  :D)

Ik ook, maar veel te lomp en zwaar aan de koppel.
Wil naar een Peli.

Jasper K

• evenementen hulpverlener met geneeskunde ambitie
  • Forum gebruiker
  • willekeurige opvulling van de ruimte
Reactie #61 Gepost op: 10 mei 2011, 15:49:30
oost, west
maglite best ;)
All of science is nothing more than the refinement of everyday thinking.  - Albert Einstein  Wissenschaft und Kunst gehören der Welt an, und vor ihnen

MR3

• Forum gebruiker
Reactie #62 Gepost op: 7 juni 2011, 16:12:45
Mini maglite
Maglite 4D
Fenix LD20
Fenix TK15
Goedkoop led zaklampje van varta
Industriële zaklamp van varta
3D cell staaflamp Led/Halogeen

Dokterswacht

• fotograaf/AED bediener
  • Senior gebruiker
Reactie #63 Gepost op: 7 juni 2011, 18:05:28
Ik ook, maar veel te lomp en zwaar aan de koppel.
Wil naar een Peli.

Niet met jullie eens (lichtopbrengst), de Ledlenzer heeft meer, aanmerkelijk meer zelfs, lichtopbrengst en de levensduur van de batterijen is ook nog eens een stuk langer.

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #64 Gepost op: 8 juni 2011, 14:06:17
Streamlight SL-20X LED
Mooie stevige zaklamp, accu gaat lang mee en LEDs zijn erg fel O0

Zowel in de beveiliging als als verkeersregelaar heel fijn met de Streamlight SL-20X Led gewerkt.
Het voordeel vind ik de ledstand die geeft in de donkere uren genoeg licht met een verkeerskegel erop om het verkeer te regelen.
En als het nodig is schakel je de normale stand er bij. Maar dat heb ik niet vaak nodig gehad eigenlijk.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

ehbo´er quinten

• Forum gebruiker
Reactie #65 Gepost op: 8 juni 2011, 17:54:30
Wij als het biketeam van het Rode Kruis afdeling Hulst hebben gekozen voor de LedLenser P7.
Dit omdat ze compact maar stevig zijn, een lichtopbrengst hebben van 200(!) Lumen en omdat er verschillende licht standen opzitten.
Morgen komen ze binnen, dan zal ik er wat meer over vertellen. (Na ze uitgebreid getest te hebben >:D)

DaMook

• Senior gebruiker
  • BHV'er
Reactie #66 Gepost op: 8 juni 2011, 20:07:20
Ik kwam toevallig deze tegen. Zijn (nog) niet te koop, maar als je het project steunt krijg je er een. Erg fel (500 lumen!) en zelfs programmeerbaar. Ik zit er serieus aan te denken om dit project te steunen (ookal heeft hij al bijna het dubbele bedrag van wat ie wilde).

http://www.kickstarter.com/projects/527051507/hexbright-an-open-source-light?ref=category
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)

K-Pri

• trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • duikende lepelaar
Reactie #67 Gepost op: 9 juni 2011, 13:05:28
lijkt dit niet op zoiets als: stort geld, en wees er zeker van dat je het kwijt bent 998765
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v

DaMook

• Senior gebruiker
  • BHV'er
Reactie #68 Gepost op: 9 juni 2011, 22:13:42
lijkt dit niet op zoiets als: stort geld, en wees er zeker van dat je het kwijt bent 998765

We zullen zien, ik doe nu iig mee aan deze "kickstart" :) .

Het is iig een serieuze site, waar voorzover ik kan zien ook serieuze mensen met goede ideeën op zitten :) .  En ik volg de site al een hele tijd.

MOCHT het nou misgaan, dan is er betaald via creditcard en die bieden enkele zekerheden zoals geld terug enzo als iets niet geleverd is binnen zoveel dagen ;) .

Ook ik was enigszins sceptisch, maar na lezen ed heb ik er zeer zeker wel vertrouwen in :) .
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)

MR3

• Forum gebruiker
Reactie #69 Gepost op: 11 juni 2011, 21:56:06

Die site is niet fake heb ik van betrouwbare bronnen. Kreeg hem laatst ook van iemand die zit op forums die over zaklampen enzo gaan.

Ik zit er ook over na te denken.