2004 / 2005 / 2006 ambulance-vakbeurs Apeldoorn

Auteur Topic: 2004 / 2005 / 2006 ambulance-vakbeurs Apeldoorn  (gelezen 2825 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #10 Gepost op: 13 augustus 2004, 16:55:50
Het is idd niet zo heel errug groot... 8)

Christian


tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #11 Gepost op: 14 augustus 2004, 22:58:31
dit is mijn eerste jaar wat moet ik mij er bij voorstellen kun je veel dingen kopen is het groot staat er veel te bezichtigen is het ook voor mijn leeftijd kost het intree enze. graag wat informatie van de gene die er 2 jaar geleden zijn geweest?


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #12 Gepost op: 15 augustus 2004, 11:51:03
Het is niet al te groot, ,maar wel de moeite!!!
De entree is gratis, er staan verschillende leveranciers van ambulances en toebehoren!!! waar je dus ook makkelijk je geld kwijt kunt!  ;D


onderstaande tekst komt van de site: http://www.beroepsverenigingambulancezorg.nl/index.html?alturl=&mid=13&mod=

Vakbeurs
Welkom! Op deze pagina's informeert de organisatie van het Symposium en de Vakbeurs Ambulancezorg 2004 u over de laatste stand van zaken van haar initiatieven.
  

Apeldoorn: Ambulancestad 2004


Van donderdag 4 tot en met zaterdag 6 november is Apeldoorn geel geverfd: ambulancezorgverleners, rampenbestrijders, MMT-ers, PHTLS-instructeurs en Regionaal Geneeskundig Functionarissen bezoeken de veertiende editie van de vakbeurs voor de ambulancesector en één of meer van de symposia en workshops.

Gratis toegang ? Vakbeurs > Programma > Gratis Toegangskaart


Bescheiden gestart in 1973 met een symposium over  de ideale ambulance  ook nu nog een actueel onderwerp!- groeide de tweejaarlijkse vakbeurs en het symposium uit tot een evenement van formaat. Ondenkbaar dat iemand die in de sector werkt of er mee te maken heeft niet op een of meerdere dagen de beurs bezoekt. Of niet zou deelnemen aan of het symposium of een van de workshops die in samenwerking met de Beroeps Vereniging Ambulancezorg georganiseerd worden.


Op de beurs zal het nodige aan nieuws te zien zijn. Met ongetwijfeld als blikvangers de nieuwe generatie Mercedes-Benz E-klasse ambulances. Ook op apparatuur- en brancardgebied wordt nieuws verwacht.


Via de site en in de komende nummers van het vakblad dat de Beroeps Vereniging Ambulancezorg wordt u op de hoogte gehouden van het nieuws en de invulling van het symposium- en workshopprogramma.


4, 5 en 6 november 2004: Apeldoorn is  the place to be !
Nurse powerrrrr


tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #13 Gepost op: 20 augustus 2004, 23:06:59
oke bedankt


jandra

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 22 mei 2005, 11:23:50
Wie weet of en wanneer de ambulance beurs in Apeldoorn dit jaar plaats vind?


paul_hartog

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 22 mei 2005, 12:03:36
ik weet toevallig niet of die elk jaar is of 1 x in de 2 jaar
maar vorig jaar was die dacht ik in oktober maar volges mij isie 1 x in de 2 jaar
groetjes


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #16 Gepost op: 22 mei 2005, 12:26:28
Op de ambulancebeurs zullen we nog een jaar moeten wachten. Hij is vorig jaar al geweest.


paul_hartog

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 22 mei 2005, 13:45:17
ok gerard bedankt voor de info dan moete we dus nog een maand zonder.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #18 Gepost op: 22 mei 2005, 13:55:33
ok gerard bedankt voor de info dan moete we dus nog een maand zonder.
eeuuuhh,volgens mij moet je nog een jaar zonder doen  ;)


Target77

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 22 mei 2005, 14:09:24
eeuuuhh,volgens mij moet je nog een jaar zonder doen  ;)

Ehhh...een jaar en een maand...!!!  ;D ;D ;D