30/10/08 - 1/11/08 ambulance-vakbeurs Apeldoorn

Auteur Topic: 30/10/08 - 1/11/08 ambulance-vakbeurs Apeldoorn  (gelezen 8835 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #50 Gepost op: 2 november 2008, 10:22:38
Ik vond de beurs ook niet echt bijzonder. Binnen een half uur had ik alles wel gezien wat mij interesseerde.
Er waren wel meer voertuigen dan vorige keer dacht ik.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #51 Gepost op: 2 november 2008, 11:19:06
Voertuigfoto's mogen met het ''rij'tje'' in de daarvoor bestemde voertuig topic's  ;) O0
Dan kunnen we ze later ook nog terugvinden!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


helm

  • Gast
Reactie #52 Gepost op: 2 november 2008, 12:00:33
Ik vond de beurs flink tegenvallen. Helaas wordt ie ook elke x kleiner. Verder waren er weinig nieuwe ontwikkelingen te zien, afgezien van de voertuigen. Maar heb wel mooie foto's gemaakt (k zal morgen wat plaatsen) en t naar mijn zin gehad. Weer veel (oude) bekenden gezien en veel handjes geschud.  

Klopt helemaal. Wij stonden er vorig jaar nog met de CPREzy maar ook toen waren er al weinig exposanten. Bovendien zitten er veel te weinig mensen uit het vak onder het publiek.


Bart S

  • Gast
Reactie #53 Gepost op: 2 november 2008, 13:40:33
Nu was er gewoon weinig publiek ;D

Aan de andere kant had ik nu lekker de mogelijkheid om wat foto's te maken zonder allerlei kinderen en andere voertuigklimmers erop ;) Verder weer een paar bekenden gezien, handen geschud, nieuw materieel bekeken en gewoon een gezellige dag gehad.


strongbow

  • Iets met een grote gele bus
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 879
  • Don't worry, be happy!
Reactie #54 Gepost op: 2 november 2008, 18:27:32
Ik heb in ieder geval wel erg kunnen smullen van de Lifepak 15!  O0
Rust zal je redden....  BLS/AED/PBLS instructeur


Siegie

  • Ambulancier
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
Reactie #55 Gepost op: 2 november 2008, 23:39:04
Zelf ben ik wat teleurgesteld dit jaar we rijden er drie uur op en in twee uur waren we
eindelijk terug buiten  :-[

Het is de vierde editie dat we meegemaakt hebben en elke editie zien we het minderen zaterdag begon de opkuis  trouwens
al rond 14u45.

Maar ons weekend werd oe gemaakt toen we de zondag het Paleis van Loo gingen bezoeken en van heel dichtbij Koningin Astrix konden en zien en nog veel andere koninklijke leden ( doop van Benjamin Van Vollenhoven)
Fotos van deze dag kan je vinden op
http://thesiegie.mijnalbums.nl

Gr Siegie
Ambulancier ambulancedienst Turnhout