Mijn conclusie is dat de politie besloten heeft de Nederlandse burger op te zadelen met 1 halen, 2 betalen.
persoonlijk zou ik liever 1 halen, 2 betalen ten aanzien van de pads voor de politie. Dan mee moeten betalen aan bijv. schilderijen van 150 miljoen
Ik vindt zeker dat het niet klopt dat de aanrijtijd van de ambulance 15 minuten `mag`zijn, maar realistisch gezien zal het een hele lange tijd duren (als die veranderingen er al komt) voordat dit anders wordt.
moeten we in de tussentijd dan nodeloos mensen een kans ontnemen op basis van een ordinaire centen kwestie. ik heb geen goed woord voor zorgverzekeraars over, maar dat is weer een andere discussie
het is te zot voor woorden dan er miljoenen verspild worden aan hoge salarissen van managers en politici etc, aan schilderijen van 150 miljoen, de verbouwing van het binnenhof, de frauduleuze praktijken van bijv. declaraties en noem het maar op.
maar dan wordt de focus nu gelegd op het druppeltje op de gloeiende plaat.....
Het zegt niets anders dat het voor reanimatie niet uit maakt wat het kost (woorden van veel deelnemers aan de ze discussie) en alle burgers die in onmiddelijk levensgevaar verkeren door ziekte/trauma rustig dood mogen gaan omdat het wel iets uitmaakt wat het kost.
dat denk ik niet, toevallig was het onderwerp de reanimatie omdat het over het weghalen van de AED uit de politieauto`s
persoonlijk denk ik dat de insteek van veel forumleden het is, dan de te leveren zorg niet belemmerd mag worden ten gevolg van budget (meer winst voor de zorgverzekeraars)