Nieuwe 10-delige serie Politiewerk op AT5 Amsterdam

Auteur Topic: Nieuwe 10-delige serie Politiewerk op AT5 Amsterdam  (gelezen 11555 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #10 Gepost op: 15 januari 2009, 09:48:59


Aflevering 7: Oudwest



In Oud West volgen we Heleen. Heleen was een aantal jaar geleden betrokken bij een schietpartij op het Frederiksplein. Een Duitse man zou zich expres door de politie hebben laten dood schieten. Ze vertelt wat voor impact deze gebeurtenis op haar werk en haar leven  heeft gehad.

Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #11 Gepost op: 19 januari 2009, 11:32:02


Aflevering 8: Diemen



Marlene is pas 22 en werkt bij de politie in Diemen. Nadat ze een dagje met haar buurman had meegelopen was ze zo enthousiast dat ze zich direct heeft aangemeld om ook bij de politie te gaan werken. Tijdens de noodhulpdienst helpt Marlene in deze aflevering  een jongen die overvallen is. De jongen is erg overstuur, maar kan wel een signalement van de dader geven waarmee Marlene aan de slag gaat.

Samen sterk in de hulpverlening!


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #12 Gepost op: 22 januari 2009, 16:53:41


Aflevering 9: Uithoorn



Saieda werkt voor de politie in Uithoorn. Een plek waar er nog wordt gezwaaid naar de politie; waar mensen met hun papegaai aangifte komen doen van een gestolen auto, en deze auto ook nog gewoon wordt terug gevonden.





Deze aflevering is pas leuk  ;D Bij 12:12 zie je mij!
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


guest4965

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 30 januari 2009, 07:34:56
Aflevering 10: AAplein



Sander is brigadier bij het Wijkteam Lijnbaansgracht. We volgen hem op een zaterdagnacht. In het gebied waar hij werkt heeft de politie veel te maken met dronken uitgaanspubliek die hun maag legen op de stoep, vechtpartijtjes om meisjes  in kroegen en verstoring van de openbare orde. Zo ook deze nacht.



Denker

  • Ploegleider BHV + EHBO
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 348
Reactie #14 Gepost op: 30 januari 2009, 11:26:43
Aflevering 10: AAplein
Sander is brigadier bij het Wijkteam Lijnbaansgracht. We volgen hem op een zaterdagnacht. In het gebied waar hij werkt heeft de politie veel te maken met dronken uitgaanspubliek die hun maag legen op de stoep, vechtpartijtjes om meisjes  in kroegen en verstoring van de openbare orde. Zo ook deze nacht.
Dit is de juiste tekst:
Citaat
Souad werkt in het wijkteam van Slotervaart. Een wijk die vooral in het verleden veel problemen kende. Souad wilde juist in Slotervaart werken omdat ze als Marokkaanse een brug zou kunnen slaan tussen de Nederlandse en de Marokkaanse cultuur en volgens haar lukt dat aardig en gaat het steeds beter met de bewoners van Slotervaart.


guest4965

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 30 januari 2009, 12:38:30
Dit is de juiste tekst:

Ja, dit is de juiste tekst, ik was het even vergeten te veranderen :P >:( ;).


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #16 Gepost op: 30 januari 2009, 18:43:52
Je bekijk de video knopje doet het bij mij niet


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #17 Gepost op: 30 januari 2009, 20:46:01
zal ik het de volgende keer maar weer zelf doen...  ;D  :P ;)
deze doet 't wel:  :)

Samen sterk in de hulpverlening!


guest4965

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 30 januari 2009, 22:01:02
zal ik het de volgende keer maar weer zelf doen...  ;D  :P ;)
deze doet 't wel:  :)




lijkt me een goed idee ;D O0 ;), het was omdat jij het nog niet gedaan had :) ;)


just me

  • Boa OV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Reactie #19 Gepost op: 30 mei 2009, 19:26:11
de link kan ik wel openen, krijg alleen maar geluid en geen beeld, iemand een idee waarom of andere link?