Je hebt duidelijk geen kennis hoe de diverse boa's in het land zijn uitgerust en hun RTGB(Regeling Toetsing Geweldsbeheersing Buitengewoon opsporingsambtenaar) inhoud of wat hun bevoegdheden inhouden.
Met mijn kennis zit het wel snor, snor.
Wat ik aankaart, is uit eigen ervaring. Als ik 2 stadswachten zie lopen en die spreken verveldende, zuipende, blowende schreeuwerige hangjeugd aan, loopt het al vaak uit de klauwen. Laat staan als ze een bonnenboekje tevoorschijn halen. Niet altijd, maar ik heb het zelf gezien. Uiteraard, bij een overtreding van mevrouw Jansen op de hoek, die een vuilniszak te vroeg heeft buiten gezet, gaat het wel gewoon goed. Bij tal van zaken gaat het zoals het hoort. En ik vind het goed dat ze er zijn, want ze nemen veel overbodig werk voor de politie weg. Ik slinger hier alleen de discussie aan: ongewapend. Niets over boa-regelingen, wie loopt met wat, blablabla.
Als iemand weet wie met of zonder wapen mag lopen, ben ik dat o.a. wel.
Hoe kom jij erbij dat ik geen kennis van zaken heb? Citeer aub een reactie van mij waaruit dat blijkt. V.w.b. boa-regelingen dan. Volgens mij lees jij de laatst geplaatste reacties en vervolgens kom je als een olifant in een porseleinkast je mening ventileren. Oftewel, klepel, klok, luiden, etc.
Afgelopen nacht heb ik trouwens alle topics doorgenomen ''Vragen aan politie KMar en Beveiliging''. Jouw reacties sprongen er daar ook al op dezelfde manier als hier uit. Lees je reacties zelf eens na. Vooral dat denigrerende gedoe richting beveiligers. Waar komt die aversie vandaan?