Tweede onofficiële forumdag

Auteur Topic: Tweede onofficiële forumdag  (gelezen 30608 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Gast48368

  • Gast
Reactie #220 Gepost op: 19 april 2004, 19:58:51
Nee, dat is al gebeurd ze willen niet meewerken. Daarmee is het eigenlijk gelijk van de baan want ze dulden geen "vreemde"tassen op elkaars grondgebied.

Henk

Ze zeggen wel eens dat Friezen bekrompen zijn ??? ;), maar ik neem aan dat ze daar al 18 jaar zijn geweest, en dus "volwassen" mensen zijn? ;D


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #221 Gepost op: 19 april 2004, 20:32:26
Wat in ieder geval vast staat is het rondvaren en reddingsdemo's met de Seeker en de Chester, vertonen hulpverleningsvideo's op groot scherm in de tent, demo's zuurstof en andere rescue technieken door Peter en dat andere bedrijf en een feestelijke back to the seventies barbecue met daarna demo nachtkijker, en bezichtigen van de Neeltje Jacoba zonder Mabel...

Henk


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #222 Gepost op: 20 april 2004, 12:56:47
En naast de genoemde demo's gaat het ook om de kennismaking en het gezellig bij elkaar zijn. ;)

Christian


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #223 Gepost op: 23 april 2004, 09:16:36
En naast de genoemde demo's gaat het ook om de kennismaking en het gezellig bij elkaar zijn. ;)

Christian

Zeker Cristiaan, dat moeten we vooral niet vergeten! We hebben de eerste vergadering gehad en het voorlopige programma vastgesteld. Zoals het er nu naar uitziet gaan we om 12 uur beginnen en duurt de dag tot een uur of acht. Die-hards blijven nog wat langer voor een tochtje met de beide boten met de restlichtversterker (nachtkijker). Fantastische medewerking van de zeilschool, we mogen alles gebruiken, op het terrein bbquen tent neerzetten enz...
Ahwel, het wordt enen toffen dag, da's vast!

Henk


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #224 Gepost op: 23 april 2004, 09:22:33
Zeker Cristiaan, dat moeten we vooral niet vergeten! We hebben de eerste vergadering gehad en het voorlopige programma vastgesteld. Zoals het er nu naar uitziet gaan we om 12 uur beginnen en duurt de dag tot een uur of acht. Die-hards blijven nog wat langer voor een tochtje met de beide boten met de restlichtversterker (nachtkijker). Fantastische medewerking van de zeilschool, we mogen alles gebruiken, op het terrein bbquen tent neerzetten enz...
Ahwel, het wordt enen toffen dag, da's vast!

Henk

Dan wil ik alvast de eerste zijn die de zeilschool bedankt voor deze medewerking. Het is niet overal zo'n geweldig onthaal. Dus bij deze: BEDANKT! ;D


ikke

  • Gast
Reactie #225 Gepost op: 26 april 2004, 20:00:57
is er een station ofzo in de buurt? Ik wil proberen om te komen!!  ::) :D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #226 Gepost op: 26 april 2004, 20:16:40
is er een station ofzo in de buurt? Ik wil proberen om te komen!!  ::) :D
ik weet niet in welke plaats je woont,maar misschien dat je met iemand mee kan rijden ;)


ikke

  • Gast
Reactie #227 Gepost op: 26 april 2004, 20:20:58
denk niet dat mijn ouders dat zo leuk vinden... maarreh.. komt er iemand vanuit de regio Arnhem/Apeldoorn/Deventer naar Huizen?

edit: gemeente rheden, rijdt daar iemand doorheen?  ::)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #228 Gepost op: 26 april 2004, 21:09:13
ik weet niet in welke plaats je woont,maar misschien dat je met iemand mee kan rijden ;)
Niet langs dat gat van Eemnes gaan hoor. Daar rijden de bussen maar één kant op  ;D. Maar ik ga waarschijnlijk ook en er is wel een kans dat ik je van Utrecht centraal zou kunnen oppikken?


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #229 Gepost op: 26 april 2004, 21:33:14
Niet langs dat gat van Eemnes gaan hoor. Daar rijden de bussen maar één kant op  ;D. Maar ik ga waarschijnlijk ook en er is wel een kans dat ik je van Utrecht centraal zou kunnen oppikken?
niks mis met die wereldstad Eemnes hoor ;D ;D ;D