Nieuwe kledinglijn KNBRD

Auteur Topic: Nieuwe kledinglijn KNBRD  (gelezen 55036 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Koen Wiegman

• Senior gebruiker
    • website overleg Samenwerkende Reddingsbrigades Kennemerland
Reactie #200 Gepost op: 30 september 2004, 21:25:28
Ik vind dat je moet staan voor wat je zegt en dus doe je dat niet anoniem. Ik ben vebaasd dat je kennelijk redenen hebt om je naam niet te noemen. Overigens is met een nickname natuurlijk verder niks mis.
Geloof in eigen kracht en identiteit kunnen de brigades ver brengen!

9910001

• Senior gebruiker
Reactie #201 Gepost op: 1 oktober 2004, 11:28:31
Dit is een discussie welke eerder is gevoerd of je een eigen naam moet gebruiken, zelf wil ik dit ook liever niet doen en daarom doe ik dit dus ook niet. ieder zijn eigen menig en deze mag gelukkig verschillen. Verder vind het wel onwenselijk dat er toch brigades afwijken van het uniform dit omdat de kracht van het uniform minder wordt.

9910001
9910001

Ernst Brokmeier

• Senior gebruiker
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #202 Gepost op: 2 oktober 2004, 02:50:25
Leuke discussie over de telegraaf. Maar als jullie het artikel goed hadden gelezen dan gaat het commentaar niet over de uniformiteit. Daar zijn we het allemaal overeens, maar over de uitvoering daarvan. Het heeft een aantal personen heel veel tijd gekost om een en ander op te zetten (in oranje/blauw, maar dat ter zijde) inclusief kwaliteits eisen etc. De bond heeft dit (om bepaalde redenen) plotsklaps geheel opzij geschoven. In het artikel in de telegraaf wordt niet geageerd tegen de uniformiteit, maar wel tegen de kwaliteit en prijs van de kleding. Het is voor vrijwilligers organisaties met kleding voorraad en beperkt budget nou eenmaal niet mogelijk om plotsklaps een huisstijl wijziging te doen (zoals het bedrijf waar ik voor werk die in 1 weekend 32 kantoren, kantines, voertuigen en 6500 man van nieuwe huisstijl voorzien). De uniformiteit zal er wel komen, maar ik denk dat er dan in de toekomst toch iets meer naar de wensen/eisen van verenigingen in het land geluisterd moet worden. De intentie is goed..nu alleen de uitvoering nog!
[img]/img]

muistroom

• Senior gebruiker
Reactie #203 Gepost op: 2 oktober 2004, 08:34:13
Uniformiteit gaat mijn inziens niet alleen over de kleur en het zelfde teneu. Wanneer je je zin niet krijgt (kleur van de kleding) z`n stuk in de telegraaf plaatsen, heeft weinig met uniformiteit te maken.
Omtrent de kwaliteit en prijs kan ook binnens kamer gesproken worden en een tweede leverancier erbij betrekken.

Martijn van Mourik

• Gast
Reactie #204 Gepost op: 11 oktober 2004, 22:33:35
Mij lijkt als kleur voor de boot oranje gewoon het beste, en de kledinglijn rood/geel vind ik goed, maar heeft iemand hier veel foto's van, van verschillende kanten enzo? Want op de site van de fabrikant is het een beetje beperkt...

Rescue Ranger

• Senior gebruiker
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
Reactie #205 Gepost op: 12 oktober 2004, 09:08:34
Martijn,

als je gaat zoeken op de verschillende reddingsbrigade pagina's kom je van alles tegen. Zo heb ik er een paar voor je van 's Gravenzande en Callantsoog tijdens de SRK voertuigen test- en vergelijkingsdag.
Elke hulpverlening start met communicatie.

Rescue Ranger

• Senior gebruiker
Reactie #206 Gepost op: 12 oktober 2004, 09:19:17
Ik weet niet wat er fout gaat maar zo kan het ook.

;D

Rescue Ranger

• Senior gebruiker
Reactie #207 Gepost op: 12 oktober 2004, 09:20:03
Wat ben ik toch een technisch wonder!!!

Martijn van Mourik

• Gast
Reactie #208 Gepost op: 12 oktober 2004, 11:40:06
Ja mooie foto's, maar je moet inderdaad maar net weten welke reddingsbrigades al zijn overgegaan op de nieuwe kleding. Misschien eens leuk om dit soort foto's van kleding te verzamelen? Dan ook van de droogpakken etc.
Wijzelf hadden al als kleuren rood en geel, maar dan nog geen jassen enz. Maar we zijn wel van plan om die aan te schaffen in de nieuwe kleuren. Bevallen ze goed?

Fly

• Forum gebruiker
  • piepen is een vak
    • Stichting de Waecker
Reactie #209 Gepost op: 29 oktober 2004, 19:30:05
Er is altijd wel ergens uits op aan te merken, de kledinglijn heeft in ieder geval uitstraling, laten we nu eens met z'n alle er voor te gaan. En niet als kikkers in de rond te blijven springen. Dit geld trouwens ook voor de nieuwe striping welke ontwikkeld is voor de brigadevoertuigen en welke in de nabije toekomst misschien wel doorgetrokken kan worden naar de brigade vaartuigen

Fly
aan het strand is iedereen directeur