je moet wel eerst een portofoon bewijs halen....voor je er mee mag werken...
Juist en nadat we dat gehaald hebben gooien we alles weer over boord en zitten we gezellig op Piet,Klaas en Marietje te roepen ach die roep nummers da's maar lastig.
En als je naar een kleine inzet gaat waarom dan de porto's mee nemen kost alleen maar geld de meesten hebben toch een GSM.
Maar we zetten ze wel permanet in de lader want als we ze nodig hebben moeten ze vol zijn.
Ach de oeffening in de omgang is niet nodig en dat kapot laden valt wel mee hoor
zet je een Nikkel-Cadmium accu onder permanete lading laad je hen kapot wat dat betreft is het net een top sporter je moet hem laten werken dan presteert hij ook En als je dan een porto naar de provinciale verbindings dienst stuurt ter reparatie blijft dat ding een 1/2 jaar weg.
Wie de communicatie van de verbindings dienst monitort moet zijn schoennen goed binden anders vallen ze spontaan uit.
Voor mij reden om mijn funktie als afdelings verbindings coördinator aan de nagel te hangen ik wil mijn naam er niet onder zetten.
Mischien dat ze hun imago eens onder de loep moeten nemen.