Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 772741 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

SpaX

  • Handhaver Openbare Ruimte (Domein 1), DHW controleur, Student IV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 196
Reactie #1790 Gepost op: 5 juli 2015, 17:38:18
Mo-Tech industries Wijchen, Boa uniform in Bike Uitvoering de enig echte van S.P.E
Ook jij bedankt ☺
Al mijn berichten zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn (vroegere) werkg


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #1791 Gepost op: 6 augustus 2015, 20:35:02


Weer zonder jas.  ;)


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #1792 Gepost op: 6 augustus 2015, 23:51:44


Weer zonder jas.  ;)
Zo lang er niet teveel gegooid wordt met zware spullen, is dit een verstandige beslissing geweest van de SC.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1793 Gepost op: 8 augustus 2015, 13:34:12
Citaat van: AureliusM link=msg=1365935 date=1438886102


Weer zonder jas.  ;)

Anders ligt er een heel peleton plat.... hittestuwing....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #1794 Gepost op: 8 augustus 2015, 16:20:13
Citaat van: Jerommeke link=msg=1366183 date=1439033652
Anders ligt er een heel peleton plat.... hittestuwing....

Ja idd. Ik vind het een goede beslissing. Zoveel houdt die jas nou ook weer niet tegen. Schild is belangrijker.


Bpau

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #1795 Gepost op: 6 januari 2016, 19:55:18
Zo. Even kijken of er nog leven in dit onderwerp geblazen kan worden:

Ik heb een tijdje geleden mijn aspirant pakket opgehaald voor de start in februari. (Ontzettend  een zin in trouwens!)

Nu het volgende: na een hoop geklooi had ik eindelijk mijn handboeihouder en peppersprayhouder aan het koppel zitten. (Meer dingen voor aan het koppel heb ik niet gekregen).
Maar het viel mij op dat vooral de peppersprayhouder erg over de riem schuift. Is dit normaal? Of is hier iets aan te doen? Het lijkt mij in ieder geval niet normaal, omdat hij over de hele riem heen schuift.  :(
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag Het is niet mijn intentie om iemand te


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1796 Gepost op: 6 januari 2016, 20:34:10
Citaat van: Bpau link=msg=1397734 date=1452106518
Zo. Even kijken of er nog leven in dit onderwerp geblazen kan worden:

Ik heb een tijdje geleden mijn aspirant pakket opgehaald voor de start in februari. (Ontzettend  een zin in trouwens!)

Nu het volgende: na een hoop geklooi had ik eindelijk mijn handboeihouder en peppersprayhouder aan het koppel zitten. (Meer dingen voor aan het koppel heb ik niet gekregen).
Maar het viel mij op dat vooral de peppersprayhouder erg over de riem schuift. Is dit normaal? Of is hier iets aan te doen? Het lijkt mij in ieder geval niet normaal, omdat hij over de hele riem heen schuift.  :(
Als je achter jou peppersprayhouder een beltkeeper of eventueel jou sleutelhouder (heb zelf namelijk een hanger hangen om snel mijn handboeisleutel te kunnen pakken) er achter vast maakt aan jou koppel scheelt het al een boel.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #1797 Gepost op: 6 januari 2016, 20:56:58
Citaat van: Bpau link=msg=1397734 date=1452106518
Zo. Even kijken of er nog leven in dit onderwerp geblazen kan worden:

Ik heb een tijdje geleden mijn aspirant pakket opgehaald voor de start in februari. (Ontzettend  een zin in trouwens!)

Nu het volgende: na een hoop geklooi had ik eindelijk mijn handboeihouder en peppersprayhouder aan het koppel zitten. (Meer dingen voor aan het koppel heb ik niet gekregen).
Maar het viel mij op dat vooral de peppersprayhouder erg over de riem schuift. Is dit normaal? Of is hier iets aan te doen? Het lijkt mij in ieder geval niet normaal, omdat hij over de hele riem heen schuift.  :(
dat klopt, de houder voor de pepperspray schuift over de koppel. Als het goed is heb je ook 4 koppelhouders meegekregen. Die zijn onderdeel van het pakket. Die kun je links en rechts van de peppersprayhouder aan de koppel bevestigen zodat die niet meer schuift.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Bpau

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #1798 Gepost op: 6 januari 2016, 21:15:29
Aah oké. Goed om te weten. Ik heb nog geen sleutelhouder, en ik heb het volledige pakket (mbt het koppel) al compleet. Dus heb ik de beltkeepers geprobeerd maar... Deze schuiven net zo vrolijk mee  e050
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag Het is niet mijn intentie om iemand te


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #1799 Gepost op: 6 januari 2016, 21:21:49
niet als je deze bevestigd om je koppel en onderriem met klitteband.